fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה הפסידה 0:3 מרגלי קטמון עם היציאה לפגרה

שחקני חדרה לאחר המשחק, צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה גבעת אולגה

אכזבה קשה בהפועל חדרה גבעת אולגה עם היציאה של הקבוצה לפגרה בת שלוש שבועות בשל שזרוע חורף. לאחר חמישה משחקים ללא הפסד, דווקא במשחק האחרון לפני הפגרה הובסה הקבוצה בביתה 3:0 על ידי הפועל קטמון.

"הקבוצה כלל לא הופיעה למשחק וזה קורה. יש לנו כעת חודש של פגרה ונדע לתקן" אמרו במועדון. בחדרה האשימו בעיקר את משחק ההגנה של הקבוצה ושוב סיפרו כי אין לקבוצה כרגע שוער ראוי לליגה הלאומית.

שחקני חדרה לאחר המשחק, צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה גבעת אולגה
שחקני חדרה לאחר המשחק, צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה גבעת אולגה

בקבוצה ממשיכים להתעקש על השוער הניגרי אוסטין אג'ידה וממשיכים להמתין להחלטת בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל שיאפשר את חזרתו של השוער. במידה ולא אז אג'ידה יצטרף לקבוצה במהלך מועד ההעברות של חודש ינואר. "כולנו תקווה שלא נאבד יותר מדי נקודות בגלל חולשה בעמדת השוער" אמרו השבוע בחדרה.

כבר בדקה השנייה עלתה קטמון ליתרון משער של אבירם ברוכיאן. בדקה העשרים הכפיל השחקן הברזילאי של הירושלמים זוליו סזאר את היתרון ומספר שניות למחצית סזאר כבש את השני שלו והשלישי לזכות קבוצתו. המחצית השנייה אומנם הייתה כבר בשליטה של חדרה אבל שחקניה כמעט ולא הגיעו למצבים קורצים ורשמו את ההפסד הרביעי של העונה. לאחר ההפסד נותרה חדרה במקום השמיני בטבלה וכעת תנסה לאחר הפגרה להחזיר את הקבוצה למסלול הניצחונות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות