fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה: העם בחר בשופינג

מרכזי הקניות בחדרה היו עמוסים. מבצעים חסרי תקדים, סטוק די והנחות משמעותיות. התושבים נהרו ובזבזו, ואילו המוכרים ובעלי העסקים היו מאד מרוצים
קניון לב אורות

יום הבחירות בחדרה עבר יחסית בשקט. במשטרה לא נרשמו אירועים חריגים וההצבעה בקלפיות נערכה כסדרה. הרחובות נותרו ריקים עד שעות אחר הצהריים וגם חוף הים היה ריק מאדם על אף מזג האוויר הנאה והחם יחסית לעונה. הקניונים, לעומת זאת, היו מלאים והומים אדם. משפחות מחדרה, אור עקיבא והסביבה הגיעו לקניון לב חדרה ולקניון אורות, צבאו על בתי הקפה ועל החנויות, שנערכו מבעוד מועד והציעו שלל מבצעים במיוחד ליום הבחירות. לטובת הילדים, דאגו בהנהלות הקניונים לפינות יצירה גדולות, שפעלו בשני סבבים: בשעות הבוקר ובשעות אחר הצהריים.

כמו קרנבל

סטוק דיי בקרוקר. עמית הרדי

קניון 'לב חדרה' נראה בשעות הצהריים כמו בעיצומו של קרנבל. בבית הקפה 'שואו קפה' המפוצץ בלקוחות, העובדים עבדו בטירוף. "מהבוקר זה ככה ואין לנו זמן לנשום, הלוואי שיהיו כל יום בחירות", אמרה חדווה, מנהלת בית הקפה.
בחנות הלבנים אפרודיטה הוצע ללקוחות מבצע מיוחד ליום הבחירות: שתי פיג'מות ב-120 שקלים או מיני פריטים בודדים לעונת הקיץ, ב- 20 עד 40 שקלים. "אנשים באים ופשוט חוטפים וזה בדיוק מה שרציתי שיקרה", אומרת בחיוך מנהלת החנות סימונה.

גם מנהל חנות קרוקר בקניון לב חדרה, עמית הרדי, מרוצה. לרגל יום הבחירות, יזם הרדי מבצע שקרא לו 'סטוק דיי' ובמסגרתו נמכרים פריטים שונים לנשים וגברים על גבי שולחנות שהונחו מחוץ לחנות במחירים של עד 100 שקלים. "אנשים פשוט באים וחוטפים, בלי עין הרע", הוא אומר.

גם מנהלת השיווק של הקניון, מיכל שוורץ, מרוצה. "יש כאן היסטריה ובלגן והמון אנשים, אני שמחה לראות את כמויות האנשים שבאו", היא אומרת.

בקניון אורות שבאור עקיבא הכינה סמדר דהן מ'וואו רום קוסמטיקס' פינת טרום פורים לילדים של איפור פנים בחינם. "איפרתי היום המון ספיידרמנים", היא מחייכת.
בפינת היצירה שבמרכז הקניון, ישבו ילדים ביחד עם הוריהם ומכינים עבודות פסיפס וצמידים ממוחזרים מבקבוקים.

אולג מואיסייב מאור עקיבא ובתו רוזלין בת השש הגיעו לשם אחרי שכבר שלשל מואיסייב את הפתק לקלפי. "טיילנו פה קצת כמו כל עם ישראל, אכלנו במסעדה ועכשיו נלך הביתה".מדריכת היצירה רננה אשד, מספרת שילדים רבים גדשו את פינת היצירה שלה. חשבנו שחומרי היצירה שהבאנו יספיקו עד הערב, אבל הם נגמרו כבר בשעות הצהריים והיינו צריכים לחדש את המלאי".

 מבצעים ליום אחד

סמדר דהן. פינת איפור בקניון לב אורות

במרבית החנויות בקניון אורות נערכו לקראת הבחירות במבצעים מיוחדים. בחנות הנעליים סקופ, למשל, יזמו מבצע בן יום אחד על כל המלאי שבחנות והציעו נעליים למכירה החל מ-30 שקלים. "מחר יעלו המחירים בחזרה", הבטיח המוכר ישראל נפתלי.
שלמה אשכנזי מחנות הגלידות 'קונו', מספר שתנועת הקונים הייתה כפליים מאשר ביום רגיל והמכירות בהתאם. "המון ילדים קנו גלידות, קרפים ומזרקי שוקולד, הלוואי שהיה עוד יום בחירות אחד כזה בשנה לפחות".
חנות הבגדים גריפ, הציעה ללקוחותיה לכבוד יום הבחירות מבצעים כמו שני ג'ינסים ב-300 שקלים, שתי חולצות ב-100 ועוד. בחנות הבגדים סטודיו פאשה, יש חולצות, שמלות וטוניקות ב-30 עד 40 שקלים והמכירות בהתאם.

משה גאוי ובנו אביאל הגיעו לקניון ביחד עם אשתו של גאוי. לאביאל יש בדיוק היום יום הולדת חמש. "אנחנו משלבים שמחה בשמחה", מספר גאוי, "עורכים שופינג, חוגגים יום הולדת והולכים להצביע. הכל בעסקת חבילה אחת".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות