fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה: העירייה הרסה תוספת בנייה לא חוקית של קיוסק

בעירייה לא מוכנים יותר לעבור לסדר היום בכל הנוגע לתוספות בניה ומבנים לא חוקיhם, לאחר הוצאת צו מנהלי ומתן אורכה של 30 יום שלא הביאה להריסת של תוספת הבניה, הוחלט על הריסתה.
הריסת מבנה לא חוקי
לא יאפשרו בניית מבנים לא חוקיים. הריסת מבנה לא חוקי (צילום: דוברות עיריית חדרה)

בפעולה משולבת של השיטור העירוני, מחלקת הפיקוח על הבנייה ורישוי עסקים, נהרסה השבוע תוספת בנייה לעסק מקומי, אשר נבנתה שלא כחוק. לחדשות חדרה נודע כי בשבועות הקרובים עומדים להרוס בחדרה כעשרה מבנים נוספים שהוקמו שלא כחוק, רובם משמשים לעסקים שפועלים ללא רישיון.במהלך סיור שגרתי של השיטור העירוני באחד מלילות שישי הבחין צוות השיטור בפעולת ריתוך שבוצעה במבנה בשעות הלילה. הפעולה עוררה את חשדם של אנשי השיטור, אשר עצרו לבדוק מה פשרה, וגילו כי מדובר בעבודות בנייה להרחבת עסק מקומי, שככל נראה התבצעו בלילות.

בדיקה של מחלקת הפיקוח על הבנייה ורישוי עסקים העלתה כי התוספת נבנתה ללא היתר, ולכן הוצא לבעלים צו מנהלי שנתן להם אורכה של 30 יום לפרק את המבנה הלא חוקי או להתחיל בהליכים להסדרתו. למרות הצו המנהלי והאורכה שניתנה לא פורק המבנה, ולכן הוא נהרס השבוע. מהעירייה נמסר, כי מדובר במבנה קיים של קיוסק אשר עם הזמן הוגדל והורחב באמצעות תוספות שונות. בביצוע ההריסה פורקו רק תוספות הבנייה הבלתי חוקיות, ואילו המבנה הוותיק נותר על כנו.

הריסת מבנה לא חוקי חדרה
הריסת מבנה לא חוקי. צילום: דוברות עיריית חדרה

ביצוע ההריסה ממשיך את המדיניות של אכיפת החוק והסדר שנוקטת העירייה, אשר הוציאה לפועל במהלך השנה החולפת צווי הריסה נגד מבנים ועסקים שפעלו ללא היתר, זאת אחרי שנים בהן התושבים טענו לאי סדר מוחלט ברחובות העיר, התעלמות מצווי בית משפט ומדיניות של "איש הישר בעיניו יעשה" שהולידה תסכול רב בקרבם. בעירייה מדגישים כי לא יאפשרו בנייה לא חוקית או פעילות אחרת ללא ההיתרים הדרושים, וכי העירייה תמשיך לפעול להשבת החוק והסדר הציבורי לרחובות.
כתב: אסף בכור 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות