fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה: המורה שבתה במשך שבוע שלם

בשיעורי המתמטיקה חמש יחידות בתיכון חדרה לומדים 45 תלמידים כשהתקן מתיר 42 תלמידים בכיתה. אב לאחת התלמידות: "המורה סיכנה את הפרנסה שלה כדי לעזור לתלמידים, הבטיחו לנו פתרון". בתגובה מנכ"ל בית הספר העביר את התלמידים לכיתה גדולה יותר והעניק שעות לימוד פרטניות
(אילוסטרציה )
(אילוסטרציה: פנתרמדיה )

צפיפות בכיתה יא' בבית הספר תיכון חדרה. במגמה למדעים בשיעורי המתמטיקה בהקבצת 5 יחידות, לומדים בכיתה אחת 45 תלמידים למרות שהתקן מתיר רק 42. לפני כשבועיים, המורה שבתה ולא נכנסה לכיתה. אביו של תלמיד בכיתה: "הנהלת בית הספר חוסכת את משכורתה של מורה נוספת. הבטיחו לנו פתרון והדבר לא קרה".

על פי המידע, עומס התלמידים בכיתה נובע מהצטרפותם של תלמידים מכיתות אחרות לשיעורי המתמטיקה. לדברי האב, כדי לסייע לתלמידים הניזוקים מהמצב הקיים, החליטה המורה למתמטיקה לפני שבועיים להפסיק ללמד, עד שלא ישתנה המצב. ביום שלישי שעבר המורה חזרה ללמד אך המצב לא השתנה.

"הפרדוקס הוא, שהודיעו לתלמידים כי הם יצטרכו ללמוד את החומר לבדם בגלל השביתה שנקטה בה המורה. את המורה, אגב, אני מעריך מאוד. היא סיכנה את הפרנסה שלה כדי לעזור לתלמידים. לא ייתכן שבית הספר ייתן למצב כזה לקרות, זה לא הגיוני".

 מנכ"ל בית הספר אריה לוקר: "הנושא ידוע לנו. הכיתה המדוברת הוחלפה בכיתה גדולה יותר של 100 מטר. המורה תמשיך ללמד ותעניק לתלמידים שעות פרטניות, במסגרתן יטופל כל תלמיד ותלמיד".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות