fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה: הושלמו עבודות התשתית ברחוב רמב"ם

עם תום סבב עבודות התשתית ושדרוג הכבישים במרכז העיר יוצאת העירייה לסבב עבודות תשתית וכבישים בגבעת אולגה ובשכונת הזיתים
עבודות תשתית ברחוב רמבם בחדרה. צילום: עיריית חדרה
עבודות תשתית ברחוב רמבם בחדרה. צילום: עיריית חדרה

לאחר ביצוע עבודות תשתית ושדרוג כבישים ברחובות מרכז העיר, ביניהם הלל יפה, הרצל, הנשיא והגיבורים, החלה העירייה בביצוע העבודות גם ברחוב רמב"ם.

לפני תחילת העבודות לשדרוג הכביש על-ידי עובדי המחלקה לאחזקת כבישים בוצעו עבודות תשתית תת קרקעית לחידוש הצנרת ומערכת המים. את העבודות לתשתית המים ביצעו עובדי תאגיד "מי חדרה". עד כה בוצעו ברחוב רמב"ם עבודות לשיקום מלא של כביש אספלט, כולל קרצוף וריבוד, לרבות צביעת הכבישים, סימני הדרך ומעברי החצייה לטובתם נהגים והולכי רגל כאחד. בנוסף בוצע שיקום המדרכות כולל החלפה של אספלט לאבן משתלבת. את הפרויקט שעלותו כ-2 מיליון שקלים ביצעה המחלקה לאחזקת כבישים בניהולו של אינג' מיכאל קופילנקו.

בקטע הרחוב הסמוך לתחנה המרכזית נסלל הכביש באספלט שקט שנועד להתמודד ולהשתיק את תנועת האוטובוסים באזור זה. מדובר בשימוש ניסיוני באספלט זה במטרה לבדוק את יתרונותיו לעומת שימושי אספלט הנהוגים בדרך כלל. בעיריית חדרה הבהירו כי הפיילוט מתבצע על מנת לבחון האם אספלט שקט אכן משיג את המטרה שהינה רווחת התושבים המתגוררים בסמוך לתחנה המרכזית. כידוע, בעתיד הקרוב תועבר התחנה המרכזית מרחוב רמב"ם ותועתק אל מרכז התחבורה שיוקם במתחם אגרובנק.

עבודות תשתית ברחוב רמבם בחדרה. צילום: עיריית חדרה
עבודות תשתית ברחוב רמבם בחדרה. צילום: עיריית חדרה

העבודות מבוצעות כחלק מפרויקט מקיף לשיפור התשתיות ושדרוג מערך התחבורה שמבצעת העירייה ברחבי העיר במטרה להתאים את רשת הכבישים לנפח התנועה שגדל מאוד כתוצאה מהפיתוח המואץ שעוברת העיר בשנים האחרונות. העבודות נועדו הן כדי לאפשר זרימה שוטפת של תנועה בכל חלקי העיר, והן לשדרוג התשתיות ברחובות העיר.

לדברי ראש עיריית חדרה חיים אביטן, "תנופת הפיתוח האדירה בעיר, מגורים, תעשייה ומרכזי מסחר גדולים, ביחד עם השדרוג התחבורתי העירוני והבינעירוני, הפכו את חדרה לאחת הערים הנגישות בארץ. בעקבות הביקוש הגובר בחדרה גדל בהרבה גם נפח התנועה הזורם אל העיר. לאור כל זאת התחלנו בפרויקט מקיף שיתאים בצורה מערכתית את התשתית התחבורתית לקצב הפיתוח של העיר". לדברי ראש העירייה, העבודות ברחוב רמב"ם השלימו את הסבב הנוכחי של עבודות תשתית ושדרוג כבישים במרכז העיר. עם תום העבודות יוצאת העירייה לסבב עבודות תשתית וכבישים בגבעת אולגה ובשכונת הזיתים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות