fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה: הורים לילדים בגן במבי מקנאים בגן השכן

מדוע ההורים והילדים מגן במבי מביטים בקנאה בגן הסמוך גן רעות? מסתבר שיש להם כמה סיבות מוצדקות
גן ילדים אילוסטרציה
צילום: אילוסטרציה
גן ללא מתקנים. בן במבי (צילום: עצמי)
גן ללא מתקנים. בן במבי (צילום: עצמי)

ההורים לילדים בגן במבי בשכונת וייצמן בחדרה, לגילאי טרום-טרום חובה, מתוסכלים וכועסים. הסיבה: בחצר הגן אין צילייה מסודרת וגם לא מתקני משחקים. ארגז החול קטן והילדים משחקים בחצר תחת השמש הקופחת.

אחד האבות אמר: "כשתהיה אסיפת הורים בקרוב, נעלה את העניין ונחליט מה עושים. אי אפשר להמשיך ככה, אני לא אתן לילדה שלי לשחק בשמש ולחזור הביתה כשהיא מלאה בחול, כי אין מתקני משחקים הולמים".

גן במבי ממוקם ליד גן נוסף, הנקרא גן רעות. "מדובר במבנה אחד המחולק לשני גנים", מסביר האב. "באחד מהם, גן רעות, המיועד לגילאי טרום-חובה, יש נדנדות ומתקני משחקים חדשים ומסודרים ואילו באחר יש שתי נדנדות ישנות וארגז קטן של חול, וכל זה בתוך חצר שהיא ברובה לא מקורה ונטולת הצללה. מלבד צילייה קטנה שקנתה הגננת וכמה מכוניות ומשאיות שגם אותן קנתה. ביום הראשון הגיעו כל הילדים לחצר הגן ואני זוכר שכל מה שעשו, היה להסתכל על החצר של גן רעות. זה עצוב. הגננת אמרה לנו שככה זה כבר כמה שנים טובות, נאמר לה שהעניין יטופל במהלך הקיץ הקרוב והוא לא טופל. כרגע מדובר רק בהתחלת הדרך, בהמשך אני מאמין שנבדוק את כל האופציות, כדי שעיריית חדרה תדאג למתקנים עבור הילדים שלנו. אנחנו, ההורים, לא ניתן למצב הזה להימשך. זה לא הגיוני שבגן שבו לומדים 35 ילדים, לא תהיה צילייה גדולה ולא יהיו מתקני משחקים".

מאגף החינוך בעיר נמסר בתגובה: "השבוע הגיעו שני מתקני חצר שהוזמנו עבור גן במבי וכבר הותקנו בחצר הגן לשביעות רצון הגננת, הילדים והוריהם".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות