fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה: הונחה אבן הפינה לטיילת שתוקם לאורך החוף

הפרויקט יוקם בשלבים, כאשר שלב א' של הטיילת ישתרע לאורך כ-2.5 קילומטרים, מחוף אולגה לכוון כפר הים
טיילת חדרה (הדמייה: עיריית חדרה)
טיילת חדרה (הדמייה: עיריית חדרה)

אבן הפינה לטיילת שתוקם לאורך חוף חדרה, הונחה במעמד שר התיירות עוזי לנדאו וראש עיריית חדרה חיים אביטן. שלב א' של הטיילת ישתרע לאורך כ-2.5 קילומטרים, מחוף אולגה לכוון כפר הים.

במהלך הטקס להנחת אבן הפינה, שיבח שר התיירות את התפתחותה של העיר חדרה והבטיח לסייע בקידומה כעיר תיירות. בנוסף, חתמו לנדאו ואביטן על מגילת קלף בה נכתב: "במעמד זה אנו מניחים את אבן הפינה להקמת טיילת בחדרה, אשר תשתלב ברצועת החוף ותהווה מוקד פנאי ונופש תוך שילוב אוצרות הטבע ושימורם. הטיילת מהווה נדבך חשוב בקידום חדרה כעיר תיירות ולהגשמת החזון למצב את חדרה כעיר מרכזית, חשובה ומשמעותית במדינת ישראל. הפיתוח התיירותי יתבצע בהתאם לתוכנית המתאר של העיר, הכוללת פיתוח מתחמים חדשים ואיכותיים למגורים ומלונאות, מקומות בילוי ומסחר, ומקומות תעסוקה".

את התוכנית להקמת הטיילת בחוף מקדמים עיריית חדרה ומשרד התיירות באמצעות החברה הממשלתית לתיירות. הפרויקט יוקם בשלבים, כאשר שלב א' כולל פיתוח טיילת מצפון לחוף גבעת אולגה, כשלאורכה יפותחו מסלולי הליכה ואופניים, פרגולות, מתקני משחק ומתקני כושר, פינות ישיבה, תאורה, גינון ועוד. עלות שלב א' של הפרויקט: כשמונה מיליון שקלים.

בשלב ב' של הפרויקט ייבנה המשכה של הטיילת, מכפר הים לכפר הדייגים ולאחר מכן צפונה עד חיבורה של הטיילת לפארק נחל חדרה.

הטיילת לאורך החוף תשתלב בפיתוח המתבצע באזור מערב חדרה, המקודם באמצעות השקעות בתשתיות ובכבישים, פיתוח שכונת גבעת אולגה ועידוד פרויקטים של בנייה יוקרתית מסביב לשכונה הוותיקה.

בנוסף, מאשרת תוכנית המתאר של העיר את הקמתם של 15 בתי מלון, שיכללו כ-2,600 חדרים למלונאות. בחלקו הצפוני של קו החוף העירוני ייבנו כ-1,400 חדרי מלון שיתפרשו לאורך הטיילת שבנייתה תחל בשבועות הקרובים. עבודות הבנייה להשלמת הטיילת כולה, עתידות להסתיים בתוך שנה וחצי.

טיילת חדרה (הדמייה: עיריית חדרה)
טיילת חדרה (הדמייה: עיריית חדרה)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות