fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדוה יחזקאלי: להחזיר את האמון

חדוה יחזקאלי, בת 63, נשואה ואם לחמישה, בשנת 99' נבחרה לתפקיד חברת מועצת העיר
חדוה יחזקאלי
חדוה יחזקאלי (צילום: עצמי)
חדוה יחזקאלי
חדוה יחזקאלי (צילום: עצמי)

סיעה: התנועה החברתית הירוקה

מי: חדווה יחזקאלי, בת 63, נשואה ואם לחמישה. למדה בבית הספר תיכון חדרה. את שירותה הצבאי עשתה בפלוגה לוחמת בגדוד הצנחנים 890. בין השנים 1970 ל-1983 ניהלה חברת תשתיות גדולה ולאחר מכן עסקה בעיתונות. היא השתלמה בקורסים רבים בנושאי קידום האשה והיתה שותפה להקמת מועצת הנשים בעיר. כמו כן היא אחת ממקימי סניף ניצן בחדרה המעניק עזרה לילדים בעלי לקויות למידה, וארגנה אירועים לנכי צה"ל ולבני משפחותיהם. בשנת 99' נבחרה לתפקיד חברת מועצת העיר ובשנת 2008 חברה לירוקים והתמודדה בפעם השנייה למועצת העיר חדרה.

מה: יחזקאלי מצהירה כי תתמקד ותשקיע בשיפור פני החינוך בעיר ותציב את התחום בראש סדר העידפויות. כמו כן תגן על הנופים, השטחים הפתוחים, חוף ימה של גבעת אולגה ותדאג לשיקומו של נחל חדרה. היא שואפת למזער מפגעים באיכות האוויר שנושמים התושבים ובכוונתה לבצע שיתופי פעולה עם הרשויות שיכללו משיכת תקציבים ממשרדי הממשלה לפרויקטים לטובת הציבור. בכוונתה לעודד מקורות תעסוקה יצרניים ולחזק את מרכז העיר עם שימת דגש על טיפוח, שיפוץ ובניית השכונות מחדש. היא רוצה להרחיב את המעורבות החברתית והקהילתית בעיר כמו גם לגייס מתנדבים בתחום זה. כמו כן ברצונה ליישם את תוכנית פינוי-בינוי, תמ"א 38 וההתחדשות העירונית, לחזק את תנועות הנוער ולהחזיר את אמון הצעירים בעיר חדרה. בנוסף היא מתכננת להעניק תקציבים למאפיינים הירוקים של העיר ולעצור את מכירת אדמות הים לכרישי נדל"ן, וכן להקדיש לשיפור חזות העיר באמצעות הקמת טיילת, בניית היכל תרבות ופיתוח חוף הדייגים.

למה דווקא אני: "נולדתי בחדרה לבית שהעשייה והנתינה הציבורית היו בו גולת הכותרת. 12 שנים שאני עושה שליחות ציבורית מוכחת בהתנדבות מלאה ופועלת לרווחתו של התושב. במהלך שנים אלה אני נלחמת על מינהל תקין ושקיפות ציבורית ומשמשת כתובת לכל תושבי חדרה באשר הם. אני באה עם קבלות של עשייה בשטח ואצלי העובדות מדברות בעד עצמן.

"המערכות הציבוריות מוכרות לי היטב דרך כהונתי בתפקידים רבים בעיריית חדרה כמחזיקת תיק איכות הסביבה, חברה בוועדות לתכנון ובנייה, בענייני שלום הילד ועוד. קיבלתי את אות אומ"ץ עבור מאבקי נגד מעשי שחיתות ועמדתי האיתנה מול איומים והתנכלויות של פורעי חוק. רק מי שחיה, נושמת תומכת, מסייעת ועוזרת לתושבים יכולה וראויה להיות ראש עירייה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות