fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זקוקים לדף מידע מהוועדה המקומית? עשו זאת מביתכם

במטרה לחסוך מהציבור את הסרבול הכרוך בהגעה למשרדי ההנדסה, מאפשרת מעתה העירייה להזמין דף מידע כללי או מידע להיתר בצורה מקוונת
קישור מקוון להזמנת דף מידע

עיריית חדרה מיישרת קו עם רשויות אחרות ומאפשרת לציבור להזמין דף מידע באמצעות אתר האינטרנט של הוועדה המקומית.

אדריכלית העיר ליטל שלף-דורי מדגישה, כי האפשרות המקוונת כוללת גם דף מידע כללי וגם דף מידע להיתר. לדבריה, עד כה נאלצו תושבים להגיע למשרדי העירייה לבקשת דפי המידע ולאחר מכן לגשת לגבייה, כדי לשלם עבורם. כעת ניתן לבצע את התהליך בנוחות מהמחשב הביתי, מה שחוסך מהציבור את הסרבול הכרוך בהגעה לעירייה.

דף מידע כללי מספק לאנשים מידע על חלקה לבקשתם, למשל לקראת רכישה או שמאות, כולל מידע בדבר תוכניות הנוגעות לקרקע בין שהם תקפות, מופקדות או שפורסמה הודעה על הכנתן או אם חלים תנאים על הקרקע ועוד.

קישור מקוון להזמנת דף מידע
קישור מקוון להזמנת דף מידע

אתר האינטרנט מאפשר להזמין את המידע הכללי, לשלם בצורה מקוונת ולקבל את המידע לפני בחירה: או להשאיר מספר טלפון שאליו יתקשר נציג הוועדה להודיע כי החומר מוכן על מנת שמהמבקש יוכל לבוא ולאסוף את המידע באופן ידני או משלוח המידע בדואר רשום למבקש.

בנוסף למידע הכללי, ניתן להזמין ולשלם עבור בקשה למידע להיתר, הכולל מידע לצורכי בנייה. מידע לצורכי בנייה יתקבל דרך מערכת רישוי זמין לאחר איסוף הנתונים, ולא דרך הוועדה. כדי להקל על המבקשים, ניתן להגיש בקשה זו באמצעות קישור באתר האינטרנט של הוועדה המקומית, המפנה למערכת רישוי זמין. מדובר במערכת כלל ארצית להגשת היתרי בנייה שפותחה על ידי מינהל התכנון וממשל זמין. המערכת פותחה בהתאם לתיקון 101 לחוק התכנון והבנייה. למערכת ממשק לגופים ורשויות שונים, ביניהם הוועדות המקומיות לתכנון ובנייה, והיא משמשת כלי יעיל לשיפור תהליכי הרישוי והבנייה, ומאפשרת הסרת מגבלות ובירוקרטיה מיותרות. כמו כן המערכת מקצרת תהליכים ומשפרת את השירות לתושבים, לאנשי המקצוע ולגופים הלוקחים חלק בהליכי הרישוי.

הזמנת דפי המידע מתבצעת באמצעות האינטרנט ההנדסי של הוועדה המקומית לתכנון ובנייה, באתר של עיריית חדרה www.hadera.muni.il, או ישירות בדף הוועדה המקומית.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות