fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"זו תהיה שנת הגאולה עם המון ניסים"

פנחס עגיב צילום פרטי
פנחס עגיב צילום פרטי

בכל תחילת שנה הסקרנות גואה בנו מחדש. איך תעבור עלינו השנה החדשה? האם נצליח, ניכשל, נעבור דירה או עבודה? וכמובן, שהכמיהה לדעת מה יקרה תופסת לא רק ברובד האישי אלא גם העירוני, מדיני ואפילו מבחינה עולמית וד"ש לחבר טראמפ. לקחנו לשיחה מרתקת כמה מהמתקשרים, חוזי עתידות, אנשי רוח והרואים בתורת הנסתר כדי לשאול אותם מה הולך לקרות בעיר חדרה, במדינה ואפילו איך יראה האירוויזיון בישראל.

גל אלאור מחדרה

עוסקת כעשור בתחום הנסתר והנומרולוגיה, משלבת קריאה בקלפי טארוט ופיתחה שיטות חיזוי משלה "שאין בשום מקום אחר, כדי לתת חיזוק לנומורולוגיה שזה מדע מדויק אבל כך יש את הסיפור הכולל על הסיטואציה", לדבריה.

"מבחינת ההתרחשויות שקורות בחדרה, אנחנו עכשיו בשנה של סיומים של תקופה קשה שעברה על העיר, אני גם קוראת את הציבור ורואה מה שהם מעלים בפייסבוק, את כל מה שקורה. לא סתם יש תחושה של נתק מהציבור והתושבים מתלוננים. בדקתי גם במפה של חדרה, השנה העיר הולכת להתחדש, השלטון הנוכחי עומד לסיים את תפקידו ודברים חדשים הולכים לקרות. הסתכלתי במפת הלידה של המתמודד לראשות העיר עו"ד אוהד מרחב ובבדיקה של תאריך הלידה שלו מול של חדרה יש פה דמיון מאוד קרוב, המפה (האסטרולוגית נ.פ) שלו והעיר חדרה ממש מתואמות ותפורות. כן, הוא יהיה ראש העיר הבא וזו תהיה הפתעה לעיר, מרחב ינצח את היריבים שלו. אצל צביקה זה יהיה שונה, הוא לא ייבחר השנה לראשות העיר".

"במדינה מדברים על בחירות כל הזמן, אני לא רואה בחירות עכשיו אלא בשנת 2019 שאז זה יותר יכנס להילוך גבוה, יהיה שינוי . ביבי יצא מהפרשיה המשפטית של, כל מה שקורה בארץ נגדו רק מחזק אותו יותר, הוא רק מתחזק מכל הפרשיות, אני לא רואה שהוא יכנס לכלא או משהו. בשנה הבאה יתחילו לדבר על מוסד הנשיאות, אני רואה שהנשיא רובי ריבלין יאלץ לפרוש בגלל בעיות בריאות.
"מבחינה מדינית ממשיך להיות לא כל כך קל, די קשה בגלל השינויים שהמדינה עוברת היא נמצאת במצב מורכב. יהיו קצת ניסיונות של פיגועים, בשנתיים שלוש הקרובים אני רואה מצב בטחוני לא כל כך קל. מבחינה כלכלית אני רואה שינויים במדינה, לא יכולה להגיד מה בדיוק. אני רואה בישראל ובעולם התעסקות בנושא הגרעיני, נשק להשמדה המונית, הגרעין האיראני גם קשור לנשיאים בעולם ויהיו הרבה דיבורים בעניין. אני גם רואה משהו שקשור לאנרגיה סולארית, יהיו חידושים בתחום. אנחנו נכנסים השנה למספר 4 שזה קשור למשהו מודרני, טכנולוגיות, סולארית דרך השמה של משהו שהוא גם קשור לחשמל. סולארית דרך השמה משהו שהוא גם לחשמל.
תחרות האירוויזיון תהיה די טובה ומוצלחת ובהקשר שלה גם התיירות בישראל תהיה במצב מאוד טוב, התיירות בישראל תביא לנו השקעות כספיות עושים ממנה כסף טוב השנה".

גל אלאור 2 צילום פרטי
גל אלאור  צילום פרטי

 הרב פנחס עגיב מחדרה

מכונה 'הידען', מייעץ לאנשים ומרצה ברחבי הארץ על נושאים כמו זוגיות, פרנסה, זיווגים, שלום בית. מגדיר את עצמו כבעל אינטואיציה חזקה שרואה דברים, מייעץ לאנשים ומברך אותם.

"אני לא מבין בפוליטיקה ואני לא רואה חדשות, אין לי פייסבוק אבל אני מאמין שהשנים הבאות יהיו יותר טובות. הולך להיות משהו חדש בעיר, אני יודע בוודאות לאחר בדיקות שעשיתי בין כל הספרים, שראש העיר גנדלמן לא עשה כלום ממה שמיוחס לו. אני חושב שהעיר הולכת לראות חזית שונה לחלוטין, משהו חדש, יכנסו הרבה אנשים חדשים בפוליטיקה הולך להיות משהו שונה, יכנסו אנשים חדשים שינסו למשוך בחוטים בשנה הראשונה שלאחר הבחירות. היא גם תזדעזע מצד אחד כי תהיה הרבה רציונליות של אנשים למשוך מפה ומפה אבל השנים הבאות יהיו טובות יותר ואני לא בוחר באף אחד, אין לי קשר לבחירות.
"כרגע השונאים של עם ישראל בשקט אבל לצערנו זה השקט שלפני הסערה, זו שנה שהולכת להיות…לא היו שנים כאלו. אני קורא לזה שנת הגאולה. הרבה הרבה הרבה אנשים יראו נסים. מבחינה פיננסית המצב של המדינה לא טוב, יוקר המחיה ושכר המינימום נשאר אותו הדבר אבל גם את זה הקדוש ברוך הוא ישפר.

יחסים בין דתיים לחילוניים?

"את המילה חילונים אני לא כל כך אוהב, אני אקרא לזה יחסים בין לא שומרי דת לשומרי דת. השנה תהיה יותר אחדות, רואים את זה עכשיו בסליחות שמגיעים אליהן מכל שכבות האוכלוסייה".

פנחס עגיב צילום פרטי
פנחס עגיב צילום פרטי

יונית לייבוביץ, נומורולוגית וקוראת בקלפי טארוט

"לגבי חדרה והבחירות, גנדלמן מתמודד ויזכה. הוא ייבחר כי לא תהיה היענות רבה של התושבים, הרבה אנשים רוצים לשים לו רגלים ולדעתי הוא צריך לפרוש, אבל הוא מתנגד לפרישה, גם אוהד מרחב הוא מתמודד חזק. חדרה מתפתחת ותמשיך להתפתח, מחירי הדירות יעלו, השכירויות יעלו ויהיה קושי לזוגות צעירים לקנות בתים. שדה התעופה לא יקום פה.

מבחינה מדינית, לקראת אמצע סוף 2019 יתקיימו בחירות, נתניהו יבחר ויהיה שוב ראש ממשלה, הליכוד יהיה חזק, שרה נתניהו תתמודד עם כל המשפטים נגדה ותגיע לפשרה אבל היא כן תיאלץ להחזיר כספים. נשיא ארה"ב טראמפ הולך לעבור שנה מאוד, מאוד  לא פשוטה, ואולי ינסו להתנקש בחייו.  ברמה האישית: טראמפ ואשתו מלאניה מפרידים כוחות.  לצערי הרב יהיו רעידות אדמה כמו שכבר יש עכשיו וגם שיטפונות. צריך להיזהר בכל 2019, הרעידות באזור שלנו לא יהיו חס ושלום עם אסונות בנפש אבל כן צריך לחזק את המבנים הרעועים. בחו"ל צריך מאוד מאוד להיזהר מבחינת פיגועים, מה שעולה לי בתקשור: טורקיה, יוון ואפילו פראג ששם צריך מאוד להיזהר מפיגועים.
האירוווזיון שיתקיים השנה בישראל יעזור מאוד לכלכלה, כספים יכנסו, התיירות תתפתח הסטיגמה על ישראל תפחת. לגבי הזוכה של האירוויזיון תהיה לה קריירה מאוד מאוד מצליחה בחו"ל שם זה ההצלחה שלה".

יונית לייבוביץ צילום פרטי
יונית לייבוביץ צילום פרטי

 מוטי סגל, ריפוי ותקשור

"מבחינת התפתחות העיר אני צופה שיהיה דווקא כיוון חיובי. לגבי החרדים אני צופה שהשליטה שלהם תדעך מעט כי החילונים התחילו להתעורר. על אף כל ההתפלגויות שקיימות כרגע לקראת הבחירות עדיין כל אחד לדעתי יתחיל לכרכר סביב מי שאמור להיות ראש העירייה הבאה ויקים את המפלגה הגדולה במועצה שלדעתי זה יהיה צביקה גנדלמן, אין ספק שהוא שהוא ראש העיר הבא. חד משמעית גנדלמן יצא מהחשדות לא מחמת הספק, אלא נקי לגמרי, זכאי לחלוטין.
מבחינות מדינית וביטחונית לגבי כל מה שקורה לנו בחוץ אני שם את ידי והבטחתי שכלום לא יקרה לנו מאיראן, סוריה, חיזבאללה, אנחנו פשוט מוגנים, במילים הכי פשוטות.

מוטי סגל לפרויקט צילום פרטי
מוטי סגל לפרויקט צילום פרטי

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות