fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זוכרים את יצחק וינברנד

המורה והמנצח המיתולוגי יצחק וינברנד ז"ל
המורה והמנצח המיתולוגי יצחק וינברנד ז"ל

 

במוצאי שבת הקרובה, (5/1, 19:00) ייערך בקונסרבטוריון העירוני של פנאי העיר חדרה (קניון חדרה, קומה -2) ערב זיכרון במלאת שנה למותו של יצחק וינברנד ז"ל, המורה המיתולוגי של הקונסרבטוריון.

במסגרת הערב ייאמרו דברים לזכרו ובעיקר אפשר יהיה לראות את תלמידי הקונסרבטוריון בקטעי נגינה ושירה מיוחדים.

מנהל הקונסרבטוריון, טופיק מרום: "לפני כשנה,  בצער רב ובכאב גדול נפרדנו מיצחק וינברנד ז"ל. איש משפחה חם ואוהב, מוסיקאי, מנצח, מורה ובעיקר חבר יקר. אנו מחבקים באהבה את המשפחה כולה. האיש עם הלב החם ומסירות הנפש לתחום המוסיקה התזמורתית  היה עוזר מנצח תזמורת הנוער לכלי נשיפה והתזמורת הקאמרית וחלק בלתי נפרד מהקונסרבטוריון העירוני למוסיקה בחדרה במשך 26 שנים.

"כשאתה פוגש אדם, אתה לא יודע לאן הדרך תיקח אתכם ואני מודה על כך שזכיתי להכיר את יצחק ועל הדרך שעשינו יחד. אני מעריך ומוקיר את עזרתו ותרומתו הרבה בבניית רפרטואר לתזמורת וספריית התווים, גאוות הקונסרבטוריון עליה שקד והשקיע שנים ארוכות. יצחק היווה דוגמא אישית לכל תלמיד ותלמידה, דאג לשלמות התזמורת מבחינה מקצועית וטכנית, ובכל חזרה והופעה אסף את התלמידים המתקשים מביתם. אהבת המוסיקה והנגינה עמדה בראש מעייניו, ולכן יכולתם למצוא אותו מנגן בכל הרכב –  בין אם היה מדובר בנגנים מקצועיים ובוגרים, בין אם היו אלו תלמידיו שלו עצמו. משך שנים דאג יצחק לכל תלמיד ותלמידה מתלמידיו, עבד עמם שעות ארוכות, והקדיש זמן אישי על מנת לקדם כל אחד ואחד מתלמידיו ללא פשרות.

"אני שמח שזכיתי להופיע עם יצחק על במת בית האופרה, בעיר התאומה נירנברג שבגרמניה במסגרת משלחת חילופי הנוער בין הערים. מסע זה קירב בינינו והעצים את הפרידה המצערת שקרתה תוך חודשים אחדים מחזרתנו".

מרום מסיים ואומר כי: "יצחק יישאר חלק בלתי נפרד מהילדות של רבים מבוגרי הקונסרבטוריון בעיר, קולו ותרומתו ימשיכו ללוות אותנו עוד שנים רבות".

הכניסה כמובן ללא תשלום.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות