fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זהירות בדרכים ביסודי "תחכמוני"

פעילות זה'ב בבית הספר
פעילות זה'ב בבית הספר

בבית הספר היסודי "תחכמוני" בחדרה ציינו את שבוע הבטיחות בדרכים בפעילות מגוונת בהשתתפות התלמידים. בין היתר למדו הילדים על הסכנות שיש בכביש כהולכי רגל, הכירו תמרורים נבחרים, שיחקו בגלגל המזל בנושא זה"ב (זהירות בדרכים), ואת ההשפעות של הסחות דעת ויזואליות ושמיעתיות (ווקאליות) בעת נסיעה במכונית.

לקראת סוף השבוע התקיים יום שיא בזה"ב, במסגרתו הפעילו כיתות ו' את כל תלמידי בית הספר בתחנות הפעלה: חידון זה"ב, מעבר חצייה ושינון כללי חצייה בטוחה, אמנות זה"ב, פאזל זה"ב עם תפזורות, בינגו זה"ב ומשחק זיכרון.

הפעילות הייתה חווייתית ומשמעותית ולוותה בפרסים לכל הכיתות. המטרה הייתה להעלות את המודעות של ילדי בית הספר לסכנות שיש בדרך להולכי רגל והסחות דעת שונים העלולות לפגוע ביכולת הריכוז וההקשבה לתנועה ולתחבורה שמסביב.

מנהל מטה הבטיחות העירוני נדב ליפשין שיבח את הפעילות המתבצעת בבית הספר בהובלת רכז זה"ב ב"תחכמוני" גבי דדון, וכתב: "יישר כוח על הפעילות הענפה, העשירה והמגוונת שאתה מפעיל בבית הספר. תודה מיוחדת על הפעילות בשבוע הבטיחות בדרכים".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות