fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ועד העובדים נגד עיריית חדרה: בדרך לסכסוך עבודה

לטענת יו"ר הוועד, איציק יצחקי, העירייה מפרה בצורה בוטה את ההסכם עליו חתמו שני הצדדים רק לפני כחצי שנה: "הפעם נלך עד הסוף"
יו"ר ועד עובדי עיריית חדרה איציק יצחקי (צילום: שלומי גבאי)
יו"ר ועד עובדי עיריית חדרה איציק יצחקי (צילום: שלומי גבאי)

לטענת יו"ר הוועד, איציק יצחקי, העירייה מפרה בצורה בוטה את ההסכם עליו חתמו שני הצדדים רק לפני כחצי שנה: "הפעם נלך עד הסוף"

רק לפני כחצי שנה נחתם הסכם בין ועד עובדי עיריית חדרה לבין הנהלת העיר, ונראה כי שני הצדדים קרובים לפיצוץ נוסף.

במכתב ששלח השבוע יו"ר ועד העובדים בעירייה, איציק יצחקי, לראש העיר  צביקה גנדלמן, הוא טוען להפרה חמורה של ההסכם בטענה כי העירייה ממשיכה לבצע צעדים חד צדדיים. במכתב פרט יצחקי 9 דוגמאות להתנהלות כושלת של העירייה, לטענתו, כאשר בין היתר מפורטים שם מכרזים, יחס בין אישי והנושא הכלכלי.

איציק יצחקי. מוכן למלחמה (צילום: שלומי גבאי)
איציק יצחקי. "ממש מפליא אותי" (צילום: שלומי גבאי)
יצחקי: "הפעם אנחנו נלך עד הסוף, עד לסכסוך עבודה. הם ממשיכים לנקוט ביד קשה ומפרים בצורה בוטה את ההסכם. למען האמת זה ממש מפליא אותי, כי אתה מצפה מקברניטי העיר שיידעו לכבד הסכם עליו חתמו בסך הכל לפני מספר חודשים".

בעיריית חדרה לא התרגשו מעצם המכתב, ומנכ"ל העירייה יעקב זיגדון שלח מכתב אישי שלו במייל לכל העובדים. במכתב מציין המנכ"ל: "זכויות העובדים, קידומם, פיתוחם המקצועי, רווחתם והעשרתם הם בראש סדר העדיפויות של ראש העיר ושלי. מכרזים לתפקידים מבוצעים ללא משוא פנים וללא 'פרוטקציות' כאלו ואחרות למרות ניסיונות עקרים של גורמים שונים להטות אותם. האדם המתאים ביותר ייבחר לתפקיד ולא זה שטרח להפעיל קשרים ולחצים. נמשיך להקפיד על הזכויות שלכם. נמשיך להוציא אתכם להעשרות מקצועיות ואישיות, נמשיך לקדם את הראויים ביותר לכך, נפריש את כל מה שמגיע לכם לקרנות השונות ונמשיך לתגמל את אלו שתורמים ועובדים ואמשיך להוקיע את מי שלא. כל זאת, בכפוף למסגרת החוקית המחייבת את כולנו. אני בטוח שכל עובד ועובדת שיעיינו בתשובתי לוועד יבין שהנהלת העיר וראש העיר עושים כל שידם משגת לטובת העובדים על מנת שנפתח ונבנה את העיר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות