fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ויאם עמאשה: "אני חושב שיש לי מקום בליגת העל"

ויאם עמאשה (צילום: קובי ברק תירם)

כבר יותר מחודשיים שהפועל חדרה נמצאת בכושר מדהים. הקבוצה של ניסו אביטן משיגה תוצאות מצוינות אבל לא פחות מכך גם מציגה כדורגל אטרקטיבי. נראה כי הניצחון בסוף השבוע על המוליכה הפועל כפר סבא, היווה הצהרת כוונות למועדון החדרתי שרוצה לתקוע יתד לא רק בליגה הלאומית, אלא גם בפלייאוף העליון. מי שכבש את שער הניצחון עבור חדרה הוא החלוץ ויאם עמאשה, שעבורו זה היה שער ראשון לאחר שנתיים של בצורת. עמאשה, בן ה-32, הגיע לחדרה לפני כחודש והגעתו הפתיעה רבים, בעיקר בשל העובדה שהשחקן לא שיחק כדורגל במשך שנה שלמה.

"אי אפשר לתאר את זה במילים. השער האחרון שלי היה לפני שנתיים במדי סכנין והיה לי חשוב לכבוש אחרי כל מה שעברתי", מספר עמאשה, "מה שעבר לי בראש זאת התמונה של המשפחה שלי בעיקר של אשתי ושל בתי הגדולה שסבלנו איתי ברגעים קשים וכעת ראו אותי מאושר בטלוויזיה".

השגתם ניצחון ענק על כפר סבא.
"ניצחנו בשלושה משחקים מתוך ארבעת האחרונים ואנחנו משתפרים ממשחק למשחק ומתחברים יותר ויותר. הגעתי למקום מדהים וכולם קיבלו אותי כאן בצורה מדהימה ואני מאוד מאושר כאן".

ויאם עמאשה (צילום: קובי ברק תירם)
ויאם עמאשה (צילום: קובי ברק תירם)

לאן חדרה יכולה להגיע העונה?
"אני חושב שאם נתחבר יותר אז אפשר להגיע רחוק בגביע המדינה ולסיים את העונה בפלייאוף העליון שזה יהיה הישג עבור קבוצה שנמצאת בעונה הראשונה שלה בליגה הלאומית".

ספר קצת על המאמן ניסו אביטן שעושה פלאים בעונתו הראשונה כמאמן בוגרים.
"לא הכרתי אותו לפני שהגעתי לכאן ולאחר שהכרנו גיליתי בן אדם מדהים ובעיקר מקצוען הרבה יותר מחלק מאמנים בליגת העל. הוא עובד קשה ביחד איתנו ורואים את התוצאות ואין לי ספק שנלך ונשתפר".

הזכרת את ליגת העל. מה קרה בקבוצה האחרונה שלך הפועל תל אביב?
"האמת אני לא יודע להסביר, פשוט נפלתי בין הכיסאות. הייתי שם ופשוט לא קיבלתי את ההזדמנות מהמאמן דאז גיא לוזון ואז לא מצאתי את הקבוצה המתאימה בחודש ינואר ויצא שלא שיחקתי שנה שלמה עד שהגעתי לחדרה".

עבר לך בראש גם לפרוש מכדורגל בתקופה הזאת?
"ממש לא. תמיד האמנתי שיש לי עוד הרבה מה לתת ורק בישראל חושבים שחלוץ אחרי גיל 30 צריך לפרוש מכדורגל. בספרד יש היום חלוץ בגיל 37 ובעבר היו חלוצים כמו פריצה שהגיע למכבי תל אביב הרבה אחרי גיל 30 ואדריסיו הגיע למכבי חיפה בגיל הזה. רק היכולת צריכה לקבוע את גורלו של החלוץ".

אתה חושב שיש לך עוד מקום בליגת העל?
"אני חושב שיש לי מקום בליגת העל אולי לא קבוצת צמרת אבל בשאר הקבוצות. חזרתי לשחק ואחזור לכושר מלא ואני מאמין ביכולת שלי ואין לי ספק שהכול יהיה בסדר".

הזכרת קבוצות גדולות, ושיחקת בעבר במכבי חיפה והפועל תל אביב ושני המועדונים נמצאים בקריסה היום. מה דעתך על זה?
"מכבי חיפה כבר לא מצליחה שש שנים ככה שהבעיה היא לא בשחקנים והפועל תל אביב נכשלה בניהול בשנתיים האחרונות והתוצאות בהתאם".

מילה על הקהל של חדרה שמגיע בהמוניו העונה?
"מדובר בקהל מאוד מיוחד שאין להרבה קבוצות בליגה הלאומית. מקבלים שחקני רכש בצורה בלתי רגילה ותומכים בקבוצה גם לאחר הפסדים. זה מועדון מחבק והקהל שלהם מזכיר לי את התקופה בקריית שמונה לפני שמונה שנים".

לסיום, מה ייחשב עבורך הצלחה העונה?
"קודם כל לעזור לקבוצה לעשות עונה מצוינת ולכבוש עוד שערים שייראו אותי שאני חוזר לעצמי. לא רוצה לזרוק סתם מספר אבל אין לי ספק שאם הקבוצה תצליח אז גם אני אצליח".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות