fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"השתחרר קצת הלחץ לפלייאוף העליון"

ניצחון חשוב. אלקסלסי (צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה)
ניצחון חשוב. אלקסלסי (צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה)

 

שביעות רצון גדולה במכבי נתניה לאחר ניצחון חוץ על בני סכנין שהעלה את הקבוצה למקום החמישי בטבלה. למרות הניצחון בצוות המקצועי לא אהבו את הירידה ביכולת במחצית השנייה. "במחצית הראשונה היינו טובים אבל בשנייה ירדנו אחורה. הם פתחו בלחץ והשתלטו על המגרש, לא מתאים לנו ללכת ככה אחורה, אבל העיקר שניצחנו", אמרו שחקנים במכבי נתניה לאחר המשחק מול בני סכנין. "הם שינו מערך ושיחקו שונה וטוב שהצלחנו להתמודד עם זה ולהביא שלוש נקודות. השתחרר קצת לחץ ואנחנו שמחים כי זה ניצחון חשוב בדרך לפלייאוף העליון".

במקביל לשביעות הרצון מהתוצאה, בנתניה ממשיכים להתכונן לקראת חלון ההעברות שייפתח בעוד כשבועיים ולמעשה קיבלו החלטה עקרונית כי טים הויבך יהיה הבלם שיפנה את מקומו במידה שיימצא בלם זר מתאים במקומו, בעוד הבלם הגרמני כבר קיבל הודעה לפיה הוא מתבקש למצוא לעצמו קבוצה. בנוסף, בעיר היהלומים מצפים למכור גם את הקשר הטוגולזי, דידייה קוגבניה, ואף מנסים בעצמם לשדך לו קבוצה בתקופה האחרונה.

 ניצחון חשוב. אלקסלסי (צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה)
ניצחון חשוב. אלקסלסי (צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה)

הפועל תל אביב, משוועת לחיזוק, הוזכרה כמועמדת לקלוט אותם לאחרונה, בעוד בנתניה הדגישו כי לא התקבלה אף פנייה מצד האדומים. זאת, בניגוד לקשר שנוצר לגבי עבאדי פרחאת למקרה שוויקי כחלון יעזוב, כשבית"ר ירושלים סימנה אותו כאחד המועמדים בינואר. עם זאת, גורמים בסביבת שני המועדונים טוענים כי הויבך וקוגבניה עשויים לבוא בחשבון במתחם חודורוב. בשיחה שלאחר המשחק בסכנין, הבהיר דראפיץ' כי הוא שבע רצון משחקניו הישראלים וכי הוא מעריך שלא יגיע חיזוק ישראלי בינואר, אם כי הוא לא פסל הזדמנות כזאת או אחרת שתגיע, הדגיש כי בקבוצה מתמקדים בשחקנים זרים וכן ציין את הצורך בניסיון ויצירתיות במרכז המגרש, כשמעניין יהיה לראות איך נתניה תפעל במהלך החלון כדי למלא את הצורך הזה.
בנתניה מרוצים בעיקר מפאטוס בצ'יראי, ששוב היה הטוב במגרש והיה אחראי לשני השערים בראשון הכדור שלו גרם לשער עצמי ובשער השני העביר כדור נהדר לגבי קניקובסקי.   גם גולן אלקסלסי זכה למילים טובות למרות שלא היה עסוק יותר מדי בשני המשחקים בהם פתח, מול סכנין ומול מ.ס דבוריה. בנתניה סיפרו כי ההחלטה להעלות את השוער בן ה-24 הייתה משותפת עם מאמן השוערים, עופר בסון, כשדני עמוס "הסכים" למהלך והבין את הצורך בלתת הזדמנות אמיתית לאלקסלסי. כעת, המאמנים לא פוסלים כי הוא ימשיך בין הקורות ולפחות לא רצו להתייחס לכך לאחר המשחק, אך בקבוצה דווקא כן החמיאו לעמוס על התנהלותו בימים האחרונים: "ייאמר לזכותו שהוא כיבד את ההחלטה מאוד למרות שלא אהב אותה מן הסתם".

לקראת המשחק מול עירוני קריית שמונה ביום שבת, שיהיה הראשון במסגרת הפיילוט של מכבי נתניה לפיו היא סופגת את עמלות הכרטיסים של אוהדיה ומציעה מחירים מוזלים במכירה המוקדמת, לרשות המאמנים יעמדו שוב שני מגנים ימניים ככל הנראה (לאו דווקא בסגל), כאשר ויקי כחלון, שעלה לשחק עם זריקה בסכנין, חזר לכשירות מלאה ומוחמד זבידאת צפוי לחזור גם הוא לעניינים בימים הקרובים.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות