fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

השאלה יקרה: 50 אלף שקלים הציעה הפועל חדרה לשחקני אולגה

הדרבי בין הפועל חדרה לקבוצת מ.ס עדי גבעת אולגה "הקדים" בכמה חודשים וכבר לפני פתיחת העונה, הקבוצות היריבות נלחמות על השאלות שחקנים. חדרה מבקשת 50 אלף שקלים לשחקן לעונה
אסי גומה
אחד מהשלושה.אסי גומה (צילום: חן קורקוס)

50 אלף שקלים לשחקן, זה הסכום שמוכנים לשלם  בהפועל חדרה עבור השחקנים שמתאמנים בימים אלה ביריבה העירונית מ.ס עדי גבעת אולגה. מדובר בקשרים אסי גומה וישראל אביטן ובחלוץ אליעז שושן.

אסי גומה
אחד מהשלושה.אסי גומה (צילום: חן קורקוס)

יודעי דבר סיפרו כי חודש אחד לפני סיום העונה, כאשר מ.ס עדי גבעת אולגה לא צלחה את הליגה ואילו בחדרה היו במאבק הישרדותי, ביקשו ראשי הקבוצה בחדרה להעביר את מאמן הקבוצה אייל עמר לשורותיה. באולגה ביקשו אז 50 אלף שקלים והדבר הכעיס את הנהלת חדרה. לבסוף עמר חתם לעונה הבאה בחדרה .

בכירים במועדון אמרו היום (א'): "ראוי לציין כי את הסכום הגדול שרצו אנשי אולגה עבור חודש אחד בלבד ואנחנו מבקשים סכום זהה עבור השחקנים אבל לעונה שלמה. באולגה נהנו במשך שלוש שנים בשחקנים האלה ללא תמורה והפועל חדרה זה מועדון מספיק גדול ומכובד שמבחינתו זו זכות לשחק בו ולא חובה ולכן לא נעצור אף שחקן אבל עם תמורה שמגיעה לנו".

חבר הנהלה החדש ברוך אוואד, הוכרז השבוע רשמית כמורשה חתימה בחדרה. על הצטרפותו של אוואד פורסם בלעדית ב"חדשות חדרה" לפני חודש ימים. באולגה סירבו להתייחס לנושא, אך הוסיפו סיפרו כי השחקנים צריכים להביא את טופס השאלתם לקבוצה עד שבוע לפני פתיחת הליגה וכי בהנהלת הקבוצה בטוחים כי שלושת השחקנים עליהם מדובר יידעו להביא את הטפסים במהרה.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות