fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הרב בנציון נורדמן: תורה ואנגלית

הרב בנציון נורדמן, בן 36, נשוי ואב לחמישה, מוסמך לרבנות, בעל רשיון הוראה עם התמחות בחינוך מיוחד
הרב בן ציון נורדמן
הרב בן ציון נורדמן (צילום: איילת קדם)
הרב בן ציון נורדמן
הרב בן ציון נורדמן (צילום: איילת קדם)

סיעה: "יחד שבטי ישראל"

מי: הרב בנציון נורדמן, בן 36, נשוי ואב לחמישה, מוסמך לרבנות, בעל רשיון הוראה עם התמחות בחינוך מיוחד. במהלך השירות הלאומי הדריך נערים במצוקה בשכונת פרדס כ"ץ. ממייסדי ומקימי יחידת הכוננות של מד"א באזור השרון, המונה היום כ-80 מתנדבים. לפני 12 שנים, הקים נורדמן את בית הספר מדעים ויהדות בחדרה, הכולל כיום בית ספר יסודי, חטיבת ביניים לבנים ולבנות, בית ספר תיכון לבנים ולבנות וכן חמישה גני ילדים. בבתי הספר לומדים יחד דתיים וחילונים. בהגדרתו, על פי משרד החינוך בתי הספר הם מוכרים ואינו רשמיים, כשהמטרה הגברת לימודים מדעיים ולימוד אנגלית החל מכיתות היסוד, תוך שילוב עם ערכי המסורת היהודית. לאחרונה הוקם סניף של בית הספר בתל אביב. בנוסף, מחתן נורדמן זוגות בעיר ומחוצה לה.

מה: בהיותו חבר מועצת העיר חדרה לפני פיזורה של המועצה, כיהן נורדמן במספר תפקידים מרכזיים, ביניהם יו"ר ועדת הכספים, יו"ר ועדת המכרזים ומחזיק תיק החינוך והתרבות התורנית. בימים אלה, הוא משמש מנכ"ל עמותת מדעים ויהדות, משתתף בארגון הארצי מתחברים בראשות רם שמואלי, שמטרתו גישור והידברות בין חילונים ודתיים. במסגרת הארגון, כונן נורדמן מספר מפגשים בין חילונים ודתיים בעיר, בשיתוף פעולה עם עיריית חדרה. זאת במטרה להידבר ולשמר את הסטטוס קוו הקיים בעיר בין המגזרים, תוך כבוד הדדי. נורדמן מתמודד למועצת העיר בראשות רשימת י.ש.י: "יחד שבטי ישראל", שחברה לרשימת הליכוד בראשותו של ראש העירייה חיים אביטן, המתמודד לבחירות לראשות העיר.

למה דווקא אני: "במהלך כל פעילותי הענפה במשך שנים, מטרת העל שלי היא ליצור חיבור בין המגזרים, תוך שמירה על זיהויו וייחודו של כל מגזר ומגזר, דתיים, חילונים וחרדים, ומבלי לכפוף על אף אחד את אמונותיו של האחר. יצירת גישור בתוך עם ישראל היא בעיניי ערך עליון ואמשיך לפעול בכיוון זה, גם בהיותי במועצת העיר. בנוסף, אני שואף ליישם את המודל של בית הספר שהקמתי, מדעים ויהדות, בכל בתי הספר בעיר ולכונן את לימוד האנגלית לתלמידי בית הספר היסודי החל מכיתות א'. מדובר בשפה חיונית מאוד בימינו אנו".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות