fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הקנאביס מאור עקיבא. לא מה שחשבתם

להירגע, זה לא ממסטל. מירב קלייסט והמוצרים (צילום: יח"צ)

"התגובות הראשונות שקיבלנו היו ציניות. אמרו לנו דברים כמו 'זה בטח ממסטל…', אבל מהר מאוד האסטרטגיה של המוצר והחברה הייתה 'תעזבו את העולם של הסוטול, אנחנו לוקחים אתכם לעולם של טיפול, רפואה וטבע, למשהו שעושה טוב לפנים ולגוף". כך אומרת מירב קלייסט, 46, יזמית ובעלת חברת "ים שירת העשבים", המייצרת ומשווקת את CANNARA, מותג חלוצי בתחום הקוסמטיקה הטבעית, המורכב משמן זרעי הקנאביס ומיוצר במפעל EGC באור עקיבא.

תכשירי המותג מיועדים למריחה על עור הפנים והגוף והם מיוצרים על פי נוסחה סודית ברישיון משרד הבריאות. לדברי קלייסט, הרעיון נולד אצלה מתוך רצון להקל על אביה החולה שנפטר לפני שנתיים. האב, חולה אלצהיימר, סבל מפצעי לחץ קשים ברגליו.

קלייסט, יזמית בנשמתה, שניהלה במשך שנים שטחי מסחר גדולים, עשתה בגיל 37 הסבת מקצוע לעולם האימון וליוותה נערים בסיכון וארגונים עסקיים.

להירגע, זה לא ממסטל. מירב קלייסט והמוצרים (צילום: יח"צ)
להירגע, זה לא ממסטל. מירב קלייסט והמוצרים (צילום: יח"צ)

לפני ארבע שנים, כשנחשפה למחלה של אביה, יצאה לטייל בעולם במטרה לחקור צמחים טבעיים שיכולים להועיל לאביה וכך הגיעה לחוות קנאביס בקנדה ובמדינות הבלקן, משם נולד במוחה הרעיון להשתמש בו כצמח טיפולי. "ידעתי ששמן זרעי קנאביס טוב לתאי המוח, ואחרי שחקרנו לעומק את הנושא הבנו שיש לשמן המון סגולות רפואיות, שילוב אופטימלי של אומגות וחומצות שומניות שנותנות לעור בדיוק את מה שהוא צריך", אומרת קלייסט, "זה הצמח היחיד בעולם שיש בו שילוב של שלוש האומגות: אומגה 3, 6 ו-9 וזה מתאים לכמה תחלואות עור כמו אקנה, פסוריאזיס, פיגמנטציה ועוד. לשמן הזרעים הוספנו מרכיבים טבעיים כדי להביא לתוצאה המושלמת".

האב נפטר ללא פצעי לחץ על רגליו, עניין נדיר אצל אדם שנמצא בשכיבה מלאה במשך כל שעות היממה. "אבא נפטר לפני שנתיים בדיוק ביום שבו קיבלתי את האישורים של משרד הבריאות. זה היה מאוד סימבולי".

לדברי קלייסט, אין בישראל אישור לייצר את השמן מזרעי הקנאביס, לכן השמן מיובא מקנדה, כשבמפעל באור עקיבא נעשה פיתוח וייצור המוצרים עצמם. מוצרי המותג הם קוסמטיים לכל דבר והם כוללים שלושה סוגים של קרמים לפנים, סרום, הנחשב למוצר הדגל של המותג, קרם גוף המיועד ליובש עונתי של העור ובנוסף, כך לדברי קלייסט, יש בו רכיבים המטפלים בצלוליטיס ורול-און לטיפול בנפיחויות בעיניים. בכוונת החברה לפתח עוד 15 מוצרים נוספים. בישראל המוצר נמכר ב-60 נקודות מכירה, בבתי מרקחת ובבתי טבע וכמובן ניתן לרכוש את המוצרים גם באתר החברה.

איך התגובות למוצר?

קלייסט: "יש תגובות בשפע. 98 אחוז מהן באמת חיוביות. נשים בגילאי 35 פלוס אומרות שזה מרגיש להן מוצר אחר לגמרי, ואת זה אפשר לזקוף לטובת הסגולות של זרעי הקנאביס. מירי בוהדנה 'עפה' על המוצר, זה מוצר שצריך להיות בכל בית. יש לי שלושה ילדים מאותגרי קשב וריכוז. כולם לקחו ריטלין. אחרי שהם החלו לשתות את השמן, שניים מהם הפסיקו לגמרי עם הריטלין ולשלישי הורדתי את המינון. גם אני שותה את זה בבוקר, זה עוזר לי לבלוטת התריס, כך שאני לא צריכה כבר לקחת אלטרוקסין, ואנחנו מדברים על מוצר טבעי לחלוטין, לא כימי".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות