fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפעילים של גנדלמן: יו"ר ועד שכונת אולגה וחברת הנהלה בקבוצת הכדורגל

לאחרונה הצטרפו לרשימה שני פעילים מרכזיים מגבעת אולגה, תמר גניש ונס עדני. גנדלמן: "השניים המייצגים את הקול הצעיר בשכונה, הפועל כדי להפוך אותה למקום טוב יותר"
צביקה גדנלמן
חייב שינוי. צביקה גדנלמן (צילום: שלומי גבאי)
צביקה גדנלמן
חייב שינוי. צביקה גדנלמן (צילום: שלומי גבאי)

רשימתו של המועמד לראשות עיריית חדרה מתחילה לרקום עור וגידים. לאחרונה הצטרפו לרשימה שני פעילים מרכזיים מגבעת אולגה, תמר גניש ונס עדני.

גניש, 36, ילידת גבעת אולגה, נשואה ואם לשניים, היא חברת הנהלת קבוצת הכדורגל עירוני גבעת אולגה ונמנית על פעילים בשכונה שהצטרפו להנהלה כדי לבנות אותה מחדש. הודות לפעילותה זו מונתה לחברת ועדת ליגה א' בהתאחדות לכדורגל ובכך הייתה לאישה הראשונה מחדרה המשמשת בתפקיד רשמי בהתאחדות. "אני מתכוונת לקחת את כל נושא הספורט  לידיים ולדאוג לשינוי מהותי ולשילובן של נשים בתחום", מסבירה גניש.

עדני, 40, יסיים השבוע את תפקידו כיושב ראש ועד השכונה עקב החלטתו להתמודד למועצת העיר. בנוסף, הוא משמש גם יושב ראש ועד ההורים של כל בתי הספר בשכונה ויושב ראש ועד ההורים של בית הספר 'שילה'.

עדני: "במשך חמש שנים אני משמש יושב ראש ועד ההורים ובמשך שנה וחצי יושב ראש ועד השכונה. כתוצאה מפעילותי זו, הבנתי שכדי לעשות שינוי אני צריך להיות במועצת העיר. ברצוני לשנות את התדמית שנוצרה לגבעת אולגה במשך השנים, אני חושב שיש עתיד לשכונה הזאת ויש לפתח בה את התשתיות ואת נושא הפינוי-בינוי. נכון לעכשיו השכונות החדשות הסובבות את שכונת גבעת אולגה מתפתחות. ברצוני גם להשפיע על שדרוג מערך החינוך בעיר".

גנדלמן מצידו אישר כי בכוונתו לשלב את גניש ועדני בצמרת של רשימתו למועצת העיר. "אני מרבה לסייר בגבעת אולגה ורואה בעצמי תושב השכונה", הוא אומר. "נס ותמר משקפים בעיני את הקול הצעיר שפועל להפוך את גבעת אולגה למקום טוב יותר ומעבר לכך, הרי שהשניים זוכים לאהדה יוצאת דופן בקרב התושבים ומהווים כוח פוליטי ואלקטורלי משמעותי".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות