fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל חדרה: נמשכים מאמצי התיווך

ראש העירייה צביקה גנדלמן, בסיוע איש העסקים אורן גולן, עושים הכל בכדי להעביר את הקבוצה לידי קבוצת ניהול חדשה. אלא שבינתיים יש פערים גדולים, בעיקר בהבנה של העסק
קנה מקרר ופחי צבע לטובת הקבוצה. אורן גולן (צילום: שלומי גבאי)
קנה מקרר ופחי צבע לטובת הקבוצה. אורן גולן (צילום: שלומי גבאי)

סימני השאלה סביב הפועל חדרה מסרבים להיעלם. ראש העיר צביקה גנדלמן ממשיך בנסיונות התיווך בין קבוצת ניהול לבין בעלי המועדון, יואב קובי, אבל בינתיים כל השיחות וההסכמים בעל פה לא הבשילו לידי חוזה.

לאחר שכמעט הושג סיכום בין הצדדים, בסביבתו של קובי הופתעו לשמוע מחברי קבוצת הניהול החדשה, כי אין בכוונתם להשקיע כסף מכיסם לטובת הניהול השוטף של הקבוצה, עד לקבלת התקציב מעיריית חדרה.

קובי הסביר לנוכחים בישיבה כי לא ניתן להמתין עד להעברת התקציב מהעירייה כיוון שחייבים להעביר תשלום עבור דמי הרשמה לקבוצת הבוגרים ולקבוצות השונות במחלקת הנוער, וכמובן יש את התשלום עבור דמי הביטוח לשחקני המחלקה בכל הגילאים. בנוסף הוסבר כי בכדי להביא לחדרה שחקנים משמעותיים לקבוצה הבוגרת, צריכים חברי העמותה להתחייב לחוזים משמעותיים לעונת המשחקים הקרובה.

נציגי העמותה החדשה היו מופתעים מהדרישה של קובי, ובשלב זה הודיעו כי הם יורדים מהמהלך. "זה נראה כי הם פשוט לא מבינים שום דבר בניהול של מועדון כדורגל, וזה נפל עליהם כרעם ביום בהיר", אמרו בסביבתו של הבעלים.

קנה מקרר ופחי צבע לטובת הקבוצה. אורן גולן (צילום: שלומי גבאי)
קנה מקרר ופחי צבע לטובת הקבוצה. אורן גולן (צילום: שלומי גבאי)

האיש היחיד שצידד בקובי הוא איש העסקים ושחקן העבר אורן גולן, שהיה מודע לדרישותיו של הבעלים. גולן מנסה לעזור לראש העיר במאמצי התיווך, בכדי להביא לסיומה של הסאגה שמלווה את הקבוצה לאורך כל הקיץ.

בינתיים קובי נסע לחופשה בחו"ל, אבל השאיר את עורך דינו, דניאל דן גור, כמיופה כוח על מנת לא לעכב את המגעים בין הצדדים.

בינתיים גולן לא מחכה יותר מדי, וכבר החל לעזור למועדון, כאשר רכש במהלך השבוע מקרר לטובת הקבוצה הבוגרת. בנוסף הוא קנה כ-20 פחי צבע בכדי לצבוע את היציעים במגרש העירוני בצבעי אדום-לבן, הצבעים הרשמיים של הקבוצה.

בינתיים הקבוצה הבוגרת של המועדון ממשיכה את אימוניה תחת המאמן מומו ניסטל. כ-20 שחקנים מתאמנים, ללא אף שחקן רכש משמעותי בשלב זה.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות