fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל חדרה ניצחה 1:2 את הפועל באקה אל גרבייה

אסי גומה (צילום: שלומי גבאי)
אסי גומה (צילום: שלומי גבאי)

"זה היה קשה, אפילו קשה מדי", אמרו בהפועל חדרה לאחר הניצחון 1:2 על הפועל באקה אל גרבייה. בהנהלת בחדרה מבינים כי אם קבוצתם אכן רוצה להילחם על המקום הראשון עד לסיום העונה, היא חייבת לשחק טוב יותר, כי יכולת כמו זו מול באקה לא תספיק.

עוד לפני המשחק ערכו ראשי הקבוצה טקס לזכרו של אחד השחקנים והמאמנים של הפועל גבעת אולגה המיתולוגית, ג'קי מלכה.

חדרה הגיעה למשחק בהרכב חסר ללא הבלם יעקב אבבה, המגן אבי קרמר והקשרים גמליאל פרץ ומנשה זלקה. במחצית הראשונה חלוץ חדרה בן לולו הגיע לשני מצבים, אך בעט בשלומיאליות החוצה. כאשר היה נראה כי המחצית בדרך לתיקו מאופס, קיבלנו שתי דקות משוגעות. בדקה ה-43, לאחר חילופי מסירות של שחקני חדרה, אסי גומה מסר מסירה גאונית למשה בן לולו שמ-7 מטרים בעט פנימה, 0:1. אחרי קצת יותר מדקה, באקה יצאה להתקפה מתפרצת כאשר אלמוג אוחיון חלף על פני שלושה שחקנים ובעט מדויק לפינה הרחוקה של נמרוד כהן, 1:1 במחצית.

אסי גומה בפוזה אופיינית. שער שני העונה (צילום: שלומי גבאי)
כבש והחמיץ. אסי גומה (צילום: שלומי גבאי)

המחצית השנייה הייתה שונה לחלוטין כאשר שחקני חדרה עלו בטירוף וכבר אחרי עשר דקות, קיבלנו פריצה נהדרת של גומה שהסתיימה בעבירה של מגן באקה. השופט קבע בעיטה חופשית מ-16 מטרים וגומה בעצמו לקח את הבעיטה וקבע 1:2 ענק. מיד לאחר השער, בבאקה הימרו על כל הקופה והכניסו שני שחקני התקפה ומשם המשחק הפך לקצבי לשני הצדדים. רבע שעה לסיום בן לולו העביר כדור נהדר לגומה שנגח משני מטרים החוצה.

השופט הוסיף ארבע דקות וכבר בדקה הראשונה של תוספת הזמן נגיעת יד של שחקן באקה גרמה לפנדל לזכות חדרה, אך גומה שהחליט לבעוט (למרות שנפצע דקה לפני) החמיץ. דקה לסיום תוספת הזמן יכל הקשר ויטלי גנון לקנות את עולמו, אך גם הוא החמיץ מקרוב. בסיום ניצחון 1:2 קשה אבל חשוב לחבורה של מומו ניסטל.

יו"ר הקבוצה אורן גולן אמר לאחר הניצחון: "מדובר במשחק משמעותי לקבוצה שלנו. אומנם לא הצגנו משחק גדול אבל כאשר רוצים לעלות ליגה יש גם משחקים שנראים פחות טוב אבל מנצחים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות