fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"העסקים חוטפים מכת מוות מהעירייה"

כך לטענת בעלי עסקים בחדרה, לנוכח סירובה של העירייה לאפשר להם סגירה זמנית של החללים הפתוחים בעסק, כך שאלו יותאמו לעונת החורף. עיריית חדרה: "אנחנו גוף שומר חוק"
הפגנת הסוחרים בחדרה
הפגנת הסוחרים בחדרה (צילום: אסף בכור)

בעלי עסקים בחדרה יוצאים שוב במתקפה נגד העירייה. הרקע: התאמת חללים פתוחים ומרפסות לעונה הקרה, המיועדת במקרה הזה לעסקי אוכל.
הבעלים של פסטה בר "פסטלולי", איתי כסיף שנמצא ברחוב הלל יפה בעיר, בקרבת העירייה, טוען כי עיריית חדרה אינה לעטוף את המפרסת בכיסוי חורף זמני. לטענת כסיף מדובר במכת מוות עבור העסק שלו.

כסיף: "הגשנו בקשה מסודרת לסגירת חורף, כמו שקורה בכל עיר מתוקנת בארץ ובעולם. קיבלנו תשובה שעל פי חוק, רק ברחובות מסוימים בחדרה אפשר לבצע סגירת חורף", סיפר השבוע כסיף, "אני ממש לא מבין את התשובה הזו. גם אם זה החוק, העירייה תמיד יכולה ללכת לקראת בעלי העסקים, לאפשר סגירה זמנית ולנסות לשנות את הנוהל הזה, אבל לא גילינו שום רצון להבנה. הם אמרו מה שאמרו, גם זה לקח להם זמן להגיד, וזהו. עכשיו אנחנו יכולים לסגור מבחינתם".

כסיף מסכם: "אני לא רוצה לעשות רע לאף אחד, וזה גם לא יפריע. היום אני במצב שאני מבטל הזמנות מדי יום כי אין לי איפה להושיב את האנשים. אני בסך הכל רוצה לעשות סגירה יפה ומכובדת, שתשרת גם את העיר. אחרי הכל לעירייה צריך להיות אינטרס שאנשים בעיר ייצאו ויבלו בתוך חדרה ולא מחוץ לעיר. אבל בפועל העירייה עושה הכל כדי שזה לא יקרה".

מעיריית חדרה נמסר בתגובה: "עיריית חדרה הינה גוף השומר חוק ובמקביל אוכפת את החוק. עבור סגירת חורף צריך תוכנית אדריכלית שתאושר על ידי העסקים הסמוכים לעסק המבקש להקים סגירת חורף. הדבר כמובן מותנה בכך שסגירת החורף לא תפגע בעסקים הסמוכים. התוכנית והבקשה יובאו לועדת התכנון והבנייה שתחליט האם לאשר".

 כתב: אסף בכור

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות