fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

העירייה תשלם לרמי חסון 9.3 מיליון שקלים

בית המשפט המחוזי בחיפה שם סוף לסאגה משפטית ארוכה וקבע כי הקבלן יקבל בסך הכל כ~12 מיליון שקלים מעיריית חדרה * לאחר פרסום פסק הדין החלה מלחמת גירסאות בין הצדדים: מי ניצח במאבק
רמי חסון. תבע את העירייה (צילום: שלומי גבאי)
רמי חסון. תבע את העירייה (צילום: שלומי גבאי)

בית המשפט המחוזי בחיפה שם סוף לסאגה משפטית ארוכה וקבע כי הקבלן יקבל בסך הכל כ~12 מיליון שקלים מעיריית חדרה * לאחר פרסום פסק הדין החלה מלחמת גירסאות בין הצדדים: מי ניצח במאבק

בית המשפט המחוזי בחיפה פירסם ביום שלישי השבוע את פסק דינו בתביעה שהגישה חברת רמי חסון בע"מ כנגד עיריית חדרה, ושם סוף לסאגה משפטית ארוכה שהעסיקה את העיר למעלה משלוש שנים.

רמי חסון. תבע את העירייה (צילום: שלומי גבאי)

רמי חסון. העירייה תשלם גם על פגיעה בשמו הטוב? ׁ(ׁצילום: שלומי גבאי)

במסגרת התביעה טענה התובעת, שיוצגה ע"י עו"ד אילן בומבך, כי היא זכאית מהעירייה לתשלום על סך 21,123,272 שקלים בגין עבודות בינוי ושיפוץ של מספר גני ילדים שנבנו במהלך שנת 2012, וכן עבודות בינוי ושיפוץ של בתי ספר (שנבנו או שופצו אף הם באותה שנה), וכי התשלומים ששולמו לה עד כה על חשבון העבודות, שולמו בחסר.

עוד טענה התובעת בתביעתה, כי סירוב העירייה לשלם לה את מלוא התשלום בגין ביצוע העבודות מושא התובענה, נבע, כביכול, ממניעים אישיים של ראש העיר המכהן, צביקה גנדלמן.

העירייה, אשר יוצגה ע"י משרד עוה"ד כהן, וילצ'יק ושות', טענה כי סכום התביעה הינו מופרך וכולל מרכיבים שהתובעת איננה זכאית להם, כי דרישות התשלום של התובעת נדחו מנימוקים ענייניים, וכי יש לדחות למצער חלק מהרכיבים הכספיים של התובענה.

בסיכומו של דבר נפסק כי מתוך סכום התביעה, זכאית התובעת לתשלום של 9,384,274 שקלים כולל מע"מ וזאת בנוסף ל~2.8 מיליון שקלים שהעירייה שילמה לחסון בעבר.

מרגע פרסום פסק הדין, החלה מלחמת גירסאות בין הצדדים ברשתות החברתיות. העירייה, מצידה, ניסתה להראות כי ניצחה במאבק וכי חסכה לתושבים כמעט 10 מיליון שקלים מהקופה הציבורית. חסון, מהצד השני, חגג כמובן את הפסיקה וציין כי לא מדובר בסוף פסוק.

ראש העירייה צביקה גנדלמן אמר בעקבות ההחלטה: "בונגע לטענה כי פעלתי ממניעים פוליטיים השופט פסק: "מתום העבודות נשוא התובענה ועד חילופי השלטון בעיריית חדרה חלפה תקופה של למעלה משנה וכי ככל שניתן היה לשלם לתובעת ללא כל בעיה, סביר כי השלטון הקודם היה עושה זאת, אך הדבר לא נעשה….. לטעמי הטענות האמורות, המכוונות אישית נגד ראש העיר המכהן, לא הוכחו ברמה הנדרשת".

עו"ד בומבך: "מצער מאוד שצריך לפנות לביהמ"ש ולנהל הליך מורכב על כסף שמגיע כדין למרשתי. ביהמ"ש דחה את טענות העירייה המופרכות ומתח עליה ביקורת קשה".

אדם המקורב מאוד לקבלן רמי חסון הוסיף: "עקב התנהלות העירייה והעומד בראשה היא תצטרך לשלם כ~1.8 מיליון שקלים לחברות בדיקה ולעורכי דין. בקרוב, ככל הנראה, הם ישלמו עוד קצת עבור נזקים ופגישה בשמו הטוב של רמי חסון. אם הם מתגאים בכך ומציגים את זה כחיסכון ושימוש מושכל בכספי ציבור, אתם תשפטו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות