fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"הניצחון יוסיף למורל שלנו וייתן ביטחון לשחקנים"

אביטן ורון קלר, (צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה גבעת אולגה)
אביטן ורון קלר, (צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה גבעת אולגה)

שביעות רצון בהפועל חדרה לאחר העפלה לשמינית גמר גביע המדינה שם ישחקו מול המנצחת בין הפועל קטמון להפועל תל אביב. בסיבוב ח' ניצחה חדרה את מוליכת הליגה הלאומית סקציה נס ציונה בתוצאה 0:1. בחדרה אומנם מודעים לכך שהקבוצה חייבת שיפור ביכולת הקבוצה לקראת משחקי הליגה הקרובים, אבל לראשונה זה כמעט חודשיים זכו להרגיש את טעם הניצחון.

"זה ניצחון שיוסיף למורל שלנו וייתן ביטחון לשחקנים לקראת הסיבוב השני. ראינו דברים טובים במשחק הזה וגם דברים פחות טובים ונמשיך להשתפר", אמרו בקבוצה. שביעות רצון הגיעה מכיוונו של הבלם דויד מתיאוס שחזר לאחר פציעה ושיחק מחצית אחת. בינתיים, בקבוצה מתכננים מספר שינויים בחודש ינואר. הקשר חסן אבו זייד נפגש לאחרונה עם המאמן ניסו אביטן והשניים סיכמו שאבו זייד יעזוב בחודש הבא. מי שממשיך להיבחן בקובצה הוא הקשר הצרפתי סטיבן ריברי, שיישאר בישראל עד יום שני וישותף במשחק האימון מול הפועל הרצליה. "אביטן רוצה לראות אותו במשחק", אמרו בחדרה. מי שעתידו לא ברור הוא הקשר פרדי פלומיין.

אביטן ורון קלר, (צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה גבעת אולגה)
אביטן ורון קלר, (צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה גבעת אולגה)

בחדרה שוב ציינו כי טרם הגיעה הצעה רשמית על השחקן, אבל חרושת השמועות סביבו גורמם לכעס רב גם אצל המאמן ניסו אביטן שאמר: "זה לא רציני שקבוצות מצפצפות על החוקים ופונות לשחקן בניגוד לתקנון. הקבוצות צריכות להתנהל לפי חוקים. בשבוע שעבר לא הייתי מרוצה מההתנהלות של פלומיין ובמשחק הגביע הוא היה פצוע ולכן נזהר בחלק מהמקרים". קווין טאפוקו וירין פרץ שלא שיחקו בגלל צהובים יחזרו לסגל לקראת בית"ר ירושלים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות