fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המסע של ד"ר יוגב

ד"ר מירב יוגב
ד"ר מירב יוגב (צילום: שלומי גבאי)

חדשות חדרה גיליון 17.1.13מחר בחדשות חדרה

"כל מחלה היא השראה של המוח. כשאדם נתקל בקונפליקט, כל האנרגיה שלו מנותבת לכיוון המוח ויש שם חשיבה יתרה. כדי שהמוח לא יהיה בעודף אנרגיה, הוא מוריד את חלקה לגוף, לאותו איבר שמבחינתו אמור לפתור את הבעיה"

ד"ר מירב יוגב
ד"ר מירב יוגב (צילום: שלומי גבאי)

11 שנים ליוותה ד"ר מירב יוגב את בעלה שהתמודד עם מחלת הסרטן. במהלך השנים הקשות נחשפה יוגב, שעשתה את הדוקטורט בחקר המוח, לטיפול האלטרנטיבי. אחרי שאיבדה את בעלה הפכה למטפלת אחרת, שמשלבת את כל הכלים שצברה במהלך לימודיה וחייה.

לפני חמש שנים, כשהוא בן 47 בלבד, נפטר מסרטן בעלה של ד"ר מירב יוגב, ילידת חדרה המתגוררת בשכונת בית אליעזר. יוגב היא מדענית בוגרת הטכניון, שעשתה דוקטורט בחקר המוח ופיתחה תרופות נגד אלצהיימר במסגרת הדוקטורט ונגד סרטן בחברת סטארט-אפ. מאז התגלתה המחלה בגופו של בעלה המנוח, לפני 11 שנים, היא החלה במסע שתחילתו בניסיון לגלות כיצד להקל על סבלו וסופו בפיתוח שיטה חדשה המשלבת את הידע שלה בחקר המוח, ביחד עם ריפוי באור, לצורך ריפוי החשיבה. כיום היא מרצה במכללת רופין למדעי המוח, אנטומיה, מקצועות רפואיים נוספים ואף מרצה בקורס ייחודי שפתחה וקיבל אישור מהמועצה להשכלה גבוהה, בשם "יחסי גוף-נפש". במקביל, היא גם מטפלת הוליסטית ומאמנת אישית במרכז מיר"ב בחדרה, באמצעות השיטה שפיתחה: ריפוי באור.

בימים אלה מחפשים ד"ר יוגב ובן זוגה בשנה האחרונה, מאמן אישי ואיש היי-טק, מקום גדול יותר שבו ילמדו שניהם. התרופה שפיתחה נגד מחלת האלצהיימר נמצאת בימים אלה בשלב הניסויים הקליניים.

"חוויתי אובדן וכמובן שזה גרם לצער, אבל היתה לי זכות בחירה: או להיות
בתוך סבל, הגורם לשקיעה, או לבחור בחיים שלי ושל שלושת הילדים שלי, שזה
אומר לבחור בעוצמה: ללמד ולהעביר ידע לכמה שיותר אנשים"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות