fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המיתוג החדש של חדרה: עיר האנרגיה

המיתוג החדש, מבוסס על היותה של חדרה עיר ובה מרכזי אנרגיה ובהם: תחנת הכוח של חברת החשמל, מאגר הגז הטבעי הסמוך לחופי הרחצה וכן המתקן להתפלת מים והמכון לטיהור שפכים. המטרה: אוכלוסייה חזקה של אנשי עסקים שתגיע לעיר. בקיץ ייערך 'פסטיבל אנרגיה' בפארק נחל חדרה
מאגר תמר
"כאשר מחפשים עוד גז מוצאים עוד גז". מאגר תמר (צילום: אלבטרוס, באדיבות נובל אנרג'י)

עיריית חדרה מתחילה בימים אלה במיתוגה של העיר כ'עיר האנרגיה'. בעירייה מסבירים שאנרגיה אינה רק תעשייה, כי אם טכנולוגיה עם ניחוח הייטקיסטי. כשהמטרת המיתוג הינה להביא לעיר אוכלוסיות חזקות, של בעלי עסקים ותושבים ולייצר הכנסות לטובת העיר.

המיתוג החדש, מבוסס על היותה של חדרה עיר ובה מרכזי אנרגיה ובהם תחנת כוח של חברת החשמל, מאגר הגז הטבעי הסמוך לחופי הרחצה וכן המתקן להתפלת מים והמכון לטיהור שפכים. בנוסף, הרי שבחוות המשאבות נמצא מרכז ההדרכה הארצי של חברת חשמל והעיר מחוברת לשלושה כבישים מהירים: כביש החוף, כביש חיפה תל אביב הישן וכביש חוצה ישראל אליו תחובר בקרוב השכונה המזרחית בעיר בית אליעזר. כל אלה, כך בעירייה, הם שהביאו לבחירת המיתוג.

מאגר תמר
מאגר תמר (צילום: אלבטרוס, באדיבות נובל אנרג'י)

במסגרת מהמיתוג, ייערך במהלך הקיץ 'פסטיבל אנרגיה' בפארק נחל חדרה. במהלכו יהיו הופעות שונות וארובות תחנת הכוח ייצבעו בצבעים שונים. על הפסטיבל הזה, עובדים בעירייה בימים אלה. בנוסף ובמסגרת המיתוג, יתקיים במהלך חודש דצמבר פסטיבל אנרגיה בינלאומי ובפארק התעשיות המוקם במתחם אגרובנק, יינתנו תמריצים והטבות לחברות העוסקות בתחום האנרגיה. כגון אנרגיה חלופית, אנרגיה ירוקה, גז ועוד. וכן תיפתח מגמת אנרגיה בבית הספר התיכון, העתיד להיבנות במתחם בית הספר חופים שבגבעת אולגה.

המיתוג המחודש לא נעשה על ידי חברת מיתוג אלא בהנהגת העירייה, זאת במסגרת החיסכון התקציבי הנוכחי אליו נדרשת העירייה ולאחר בדיקת שטח. שכללה איסוף מידע לגבי ערי אנרגיה נוספות ברחבי העולם וכן בדיקת מיתוג הערים השונות בישראל. כגון: העיר רחובות, שמותגה כעיר המדע, קרית שמונה הממותגת כעיר הביוטק ובאר שבע עיר הסייבר.

ראש העירייה צביקה גנדלמן: "העובדה שבעיר אחת מתקיים עיסוק נרחב בתחומי האנרגיה השונים, והיא עיר ירוקה הפועלת במקביל ליישומה של תפיסת עולם אקולוגית, מאפשרת לנו להפוך את האנרגיה לסימן ההיכר העירוני ולעשות בה שימוש לקידום התעשייה, המסחר, החינוך, התרבות והשירות לתושב. לא מדובר רק בכותרת, אלא במהות".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות