fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המגדל הגבוה ביותר בחדרה יוצא לדרך

חברת אמירי גן תבנה בחדרה שלושה מגדלים בני 20 קומות בשכונת הפארק
מגדל המגורים של חברת אמירי גן בחדרה
המגדל הגבוה בעיר. מגדל המגורים של חברת אמירי גן בחדרה (הדמיה: גיורא גור אדריכלים)

בניין המגורים הגבוה ביותר בחדרה עתיד ייבנה בשכונת הפארק, על ידי חברת אמירי גן. המגדל, יתנשא לגובה של 20 קומות ועומד בימים אלה בפני קבלת אישורי הבנייה הנדרשים. המגדל יכלול גם לובי מפואר וחניון תת קרקעי. במגדל יהיו 70 יחידות דיור בגדלים שונים. הצפי לתחילת האכלוס: בעוד כשנה.

הבניין שיוקם הוא חלק מפרויקט 'אמירי חדרה הירוקה' ויכלול  500 יחידות דיור בסמוך לשכונת ניסן, ולמרגלות פארק ששטחו 90 דונם שייבנה בהשקעה כוללת של כ- 150 מיליון שקלים. בפרויקט יהיו שלושה מגדלים בני 20 קומות וארבעה בניינים בני שמונה קומות ובהם כ-300 דירות. עוד 200 יחידות דיור, ייבנו במבנים של בתים צמודי קרקע ודירות גג.

המגדל הגבוה בעיר. אמירי חדרה הירוקה (הדמיה: גיורא גור אדריכלים)

לדברי מהנדס העיר, אבישי קימלדורף, בניינים נוספים, בני 25 קומות, עתידים להבנות גם בשכונת הפארק. "המגמה הנוכחית בבנייה היא לעלות לגובה, כדי לשחרר כמה שיותר שטחים מהקרקע. בבנייה לגובה יש לא מעט יתרונות, של נוף פנורמי ותמהיל גדול ומגוון יותר של פתרונות דיור, הכוללים דירות בגדלים שונים. מדובר במגמה חדשה בעיר חדרה, המצביעה על כך שהעיר נמצאת כיום בקבוצת הערים המובילות והמתקדמות, שיש בהן היקפי בניה גדולים. המגמה הנוכחית מלמדת גם על כך שערך הקרקע בעיר עולה ומצביע על ביקושים גבוהים. אני רוצה להוסיף ולהדגיש כי למרות שמדובר בבנייה רוויה, הרי שהמרחקים שיהיו בין הבניינים הם גדולים ויאפשרו איכות חיים מקסימלית לדיירים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות