fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המאמן ניסו אביטן חתם לעונה נוספת בחדרה. גם עלי חטיב ימשיך

ניסו אביטן (צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה)

הפועל חדרה הודיעה כי המאמן ניסו אביטן והקשר עלי חטיב סיכמו לעונה נוספת. אביטן בן ה-47, שהצטרף לקבוצה במחזור השלישי העונה, מוביל אותה עד כה לחלק העליון של הטבלה תוך שהיא כובשת 36 שערים – המאזן השני בטיבו בליגה אחרי הפועל כפר סבא.

אביטן אמר לאחר החתימה: "אני מאושר להמשיך בחדרה. תודה לאורן גולן ולכל השותפים שלי לדרך, זה הרבה בזכותם. אי מאוד אוהב את האנשים ואת החיים בחדרה ומקווה להמשיך להצעיד את המועדון שלנו קדימה".

ניסו אביטן (צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה)
ניסו אביטן (צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה)

גם עלי חטיב בן ה-29, סיכם קבוצה לעונה נוספת. חטיב הגיע בקיץ לחדרה ובמהרה הפך למנהיג של הקבוצה על המגרש. חטיב כבש העונה שלושה שערי ליגה, בישל שמונה ועל הצלחתו עם הקבוצה סיפר: "אני מאוד שמח להמשיך בחדרה ובעיקר להמשיך ליהנות עם האנשים והאוהדים המדהימים שיש פה".

היו"ר אורן גולן הוסיף: "עבור כולנו העונה הזו עד כה היא חלומית. ניסו התחבר לחדרה בצורה מדהימה – גם לשחקנים, גם לאוהדים ולמערכת בכלל מהרגע הראשון, וכבר מזמן היה ברור לשני הצדדים שהשידוך לא יסתיים לאחר עונה אחת. אני מאוד שמח שהגענו לסיכום ומשוכנע שיחד נצליח לקדם את המועדון עוד צעד אחד קטן לפחות גם בעונה הבאה. לגבי עלי, גם הוא הוכיח השנה עד כמה הוא חשוב למערכת. הוא שחקן מוביל בכל קנה מידה בליגה הלאומית וגם בעונה הבאה הוא יהווה עוגן מבחינת סגל השחקנים", סיכם היו"ר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות