fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המאמן אלי שמש התפטר מבית"ר חדרה

שמש: "יעקב לוי ניסה להתערב לי מבחינה מקצועית, דבר שלא מקובל עלי בשום אופן ולכן החלטתי לעזוב את הקבוצה". לוי: "באופן מפתיע שמש הפסיק להגיע לאימונים ולא עונה לי לטלפונים". בתחילת השבוע מונה המאמן שרגא טופולנסקי למאמנה החדש של הקבוצה
אלי שמש (צילום: שלומי גבאי)

מאמן בית"ר חדרה אלי שמש התפטר בשבוע שעבר מתפקידו. ההתפטרות של שמש הפתיעה את ראשי הקבוצה במיוחד אחרי  שהפועל מועאויה לא הופיעה למשחק נגד חדרה בסוף השבוע. במועדון סיפרו כי ההתפטרות של שמש הגיעה בעקבות רצונו של יו"ר הקבוצה יעקב לוי לשתף את בנו ארז בהרכב הפותח של הקבוצה.

אלי שמש (צילום: שלומי גבאי)

במועדון סיפרו כי יעקב לוי פנה לשמש וביקש ממנו להרכיב את ארז בהרכב הראשון של הקבוצה. שמש הסכים לשינוי בהרכב, ושבסופו של דבר מועאויה לא הופיע, ולכן המשחק כלל לא נערך. בכל זאת מספר ימים אחר כך החליט שמש להתפטר מתפקידו.

לוי: "באופן מפתיע שמש הפסיק להגיע לאימונים ולא עונה לי לטלפונים. רציתי לשוחח איתו ולשכנע אותו לחזור בו מההחלטה אבל כאשר הבנתי שהוא לא מגיב, החלטתי להמשיך הלאה ולמנות מאמן אחר במקומו".

שמש אישר את הדברים ואמר בתגובה: "אכן, יעקב לוי ניסה להתערב לי מבחינה מקצועית, דבר שלא מקובל עלי בשום אופן ולכן החלטתי לעזוב את הקבוצה".

בתחילת השבוע מונה המאמן שרגא טופולנסקי למאמנה החדש של הקבוצה. טופולנסקי, אחד משחקני העבר הגדולים של מכבי נתניה אימן בעבר הרחוק בבית"ר חיפה ולפני שלוש שנים אימן במכבי אור עקיבא. במשחקו הראשון בקבוצה איכזבה בית"ר נהריה שהפסידה במשחק חוץ לספרטק חיפה בתוצאה 2:0. חדרה הציגה משחק נרפה בכל שלבי המשחק וספגה שער אחד בכל מחצית ושחקני הקבוצה נראו עדיין לא מחוברים למאמנם החדש. חדרה סיימה את המשחק עם עשרה שחקנים, כאשר המחליף אדיר שדה הורחק 18 דקות לסיום המשחק.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות