fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"הליכוד בחדרה על סף פירוק". אוהד מרחב מתמודד עצמאית לראשות העיר חדרה

אוהד מרחב. צילום: אלעד גוטמן
אוהד מרחב. צילום: אלעד גוטמן

יו"ר האופוזיציה עו"ד אוהד מרחב הודיע השבוע על התמודדותו לראשות עיריית חדרה ולמועצת העיר כשהוא עומד בראשות רשימת "רוב העיר חדרה". הוא מצפה להשיג 2 מנדטים ויממן את הוצאות הבחירות דרך מימון אישי וגיוס המונים. על מפלגת הבית שלו יש לו הרבה מה להגיד. לדבריו, ברשותו תוצאות של סקרים שבכולם הוא מוביל על יתר המתמודדים האחרים. “אני המועמד המוביל בכל סקר מול צביקה גנדלמן. יש לי תוצאות שלושה סקרים, כולל הסקר שנערך בליכוד, ובכולם אני מוביל על יתר המתמודדים. לפני ההכרזה המספר הכי גבוה שהגעתי אליו הוא 18 אחוז שלאחר הכרזה אמור לגדול עד 20-25 אחוז".

החלטתו של מרחב מגיעה אחרי דרמות והתכתשויות בסניף הליכוד המקומי אליו הוא עדיין שייך. במפלגת הליכוד החליטו ללא בחירות מקדימות, נגד מרחב הגישו עתירות שהוא לא יוכל גם כן להתמודד, הוא גם ספג איומים ופגיעה ברכבו. שגדי אריאלי, לשעבר מנכ"ל הליכוד יהיה המועמד שלהם לראשות מה שגרם לשני חברי הסיעה להגיש עתירות כנגד ההחלטה”.

החלטת לעזוב את הליכוד אחרי הבלגן הזה?

"לא. קיבלתי אישור מועדת ההיגוי של הליכוד לרוץ באופן עצמאי. כשראיתי את ההתנהלות בליכוד, העדר דמוקרטיה והתכתשות פנימית בלתי פוסקת, בחרתי דרך עצמאית וקיבלתי אישור בכתב מהליכוד לרוץ ברשימה עצמאית. בין היתר בשל העובדה שהם ראו את תוצאות הסקרים והבינו שהם לא יכולים למנוע מהמועמד המוביל לרוץ לראשות העיר. הליכוד בחדרה על סף פירוק".

מה אתה מביא לבוחר החדרתי?

"אני מוביל מסר של התחדשות ורעננות בניהול העיר. אנחנו רוצים שהנהגת העיר תשמש דוגמא חיובית לכל תושב. רוב העיר רוצה להתגאות בעירייה ובנבחרי הציבור שלו שיתנהלו בשקיפות, לטובת התושבים ובלי ג'ובים וקומבינות למקורבים".

מרחב השיק את קמפיין הבחירות בסרטון פרובוקטיבי ובו הוא קורא למיעוט בעיר, לאלו המקורבים, "הקומבינטורים", "המעכרים" והמושכים בחוטים כהגדרתו אשר השחיתו את המערכת הפוליטית בעיר והביאו את ראשי העיר האחרונים לחדרי החקירות, לא לבחור בו ומכריז כי החגיגה שלהם "עומדת להיגמר". במקביל, כ-500 שלטי תמיכה במרחב וברוב העיר חדרה נתלו על מרפסות ונפתח קמפיין חוצות מאסיבי. "אנחנו מקבלים מסרים מאוד אוהדים מהציבור ומאות פניות מתושבים הרוצים להתנדב או לתרום לקמפיין הממומן בכולו מכספים אישיים ומגיוס המונים. ניכר כי רוב העיר רוצה שינוי וברור כי חייבים להחזיר את חדרה לרוב. חבריי ואני מתכוונים לעשות זאת!”

בקרוב תיחשף רשימת "רוב העיר" למועצה ובה לדבריו יהיו שמות מפתיעים. "אנו הרוב השפוי והאחראי של חדרה. אנו נוביל דרך חדשה ורעננה בעיר. עשייה אמיתית ובעיקר ניתן לתושבים תמורה בעד הארנונה שהם משלמים. זו החובה שלנו כמשרתי ציבור".

מרחב מתמודד צילום אלעד גוטמן
אוהד מרחב. צילום: אלעד גוטמן

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות