fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הכי טובות שיש

טלי מרמן. ממשיכה להצטיין צילום: עצמי

קבוצת הנשים של מכבי עמק חפר/מנשה/חדרה בכדורעף עשתה ניצחון גדול, כאשר גברה בשישי האחרון בחוץ 2:3 על מכבי רעננה, היריבה המרכזית שלה על מקום בפלייאוף העליון.

המערכה הראשונה אומנם הלכה לאורחות מחדרה, שבסופו של יום היו יעילות יותר בהתקפה, אך את המערכה השנייה הדרמטית הכריעו הרענניות, שגם הפכו ליתרון 1:2 במערכות לאחר שניצחו גם בשלישית.

פתיחת המערכה הרביעית הייתה נהדרת כשרעננה ברחה ל-1:5, אבל ריצת 3:0 בשלהי המערכה, לאחר שמנשה ושות' כבר הגבירה את קצת צבירת הנקודות, סידרה שוויון. גם החמישית נפתחה בשליטת המקומיות עם 0:5, אבל מנשה/חדרה/עמק חפר הגיבה בריצת 7:0 ובהמשך בריצה נוספת עם שש נקודות ללא מענה לניצחון מרשים ו-2:0 בפתיחת העונה.

שחקניות חדרה השיגו שליטה מוחלטת ליד הרשת עם 9:17 בקיל בלוק כשמרינה דגטריובה חוסמת שישה כדורים לנקודה ומסיימת עם 15 נקודות (4 אייסים), אבל שוב, רגינה זווזדינה בלטה עם 19 נק', אניה בורבליוק 17 אבל מעל כולן דווקא הישראלית הצעירה טלי מרמן ניפקה 25 נקודות (45 אחוז) בהופעה מרשימה.

טלי מרמן. ממשיכה להצטיין צילום: עצמי
טלי מרמן. ממשיכה להצטיין צילום: עצמי

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות