fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

היי גיא: נעים לכיר, גיא לויצקי כדורסלן מכבי חדרה

גיא לויצקי. יש ממנו ציפיות (צילום: מכבי עירוני חדרה)

קבוצת הכדורסל של מכבי עירוני חדרה ממשיכה את הכנותיה לפתיחת העונה. לאחר האכזבה בשנה שעברה, העונה מקווים כי חזרתו של המאמן טל נימצן לא רק תחזיר את התוצאות הרצויות, אלא גם את התשוקה החדרתית ועידוד מרהיב מהקהל המקומי. נימצן החליט העונה לבנות קבוצה צעירה שתתבסס על שחקנים איכותיים גם במגרש וגם מחוצה לו. אחד המשמעותיים יהיה גיא לויצקי, שמגיע לקבוצה עם אחד הסיפורים המיוחדים של העונה.

ספר קצת על עצמך?
"בן 25, גר עם חברה שלי אדווה בהרצליה. מתחיל ללמוד מדעי המחשב בבינתחומי אחרי שלמדתי שנה פילוסופיה ושנתיים מנהל עסקים-כלכלה.

לפני שנתיים חזרתי לשחק במדי בני הרצליה אחרי הפסקה של 5 שנים שהתחילה בגיוס. בסוף עונת 2015 קרעתי את הרצועה הצולבת ואני חוזר השנה לשחק אחרי עונה בחוץ".

איך נוצר הקשר עם חדרה?
"טל ויאיר יצרו איתי קשר בקיץ אחרי שראו אותי בכמה אימונים. דיברנו והרגשתי שחדרה יכולה מאוד להתאים לי השנה".

מה המטרות של הקבוצה העונה?
"המטרה שלנו היא לנצח בכל משחק, שנשחק הכי טוב שאנחנו יכולים – חכם ואגרסיבי".

האם לדעתך יש לכם סגל מספיק איכותי כדי להיות בצמרת הגבוהה?
"לדעתי יש לנו קבוצה מאוד מוכשרת. אולי יש קבוצות עם שחקנים מוכחים יותר, אבל אף אחד לא נולד מוכח. ההימצאות שלנו בצמרת תלויה בחיבור שניצור בינינו".

גיא לויצקי. רוצה לשחק חכם ואגרסיבי (צילום: מכבי חדרה)
גיא לויצקי. רוצה לשחק חכם ואגרסיבי (צילום: מכבי חדרה)

בזמנו נחשבת לאחד השחקנים המוכשרים בישראל ובחרת ללכת לצבא בכל הכוח. למה?
"הייתי צריך לקבל החלטה לאן להמשיך אחרי התיכון. בסופו של דבר חשבתי עם עצמי איזה בנאדם אעריך יותר – גיא שהמשיך כספורטאי או גיא שהלך לשירות קרבי. אתה יכול לתאר לעצמך מה עניתי".

לאחר הצבא בחרת לחזור לכדורסל, האם בדיעבד היית עושה אותו דבר?
"אני שמח מאוד על השירות הצבאי שלי. אני גם מודה ומוקיר על הזכות שיש לי לחזור לשחק כדורסל ברמה מקצוענית. כל עקבה לטובה… הייתי עושה את אותו הדבר".

מה אתה מצפה מעצמך העונה?
"אני מצפה מעצמי להתאמן חזק בכל אימון ולבוא הכי מוכן שאני מסוגל למשחקים, להוביל את הקבוצה הזאת בכדי לנצל את הפוטנציאל האדיר שקיים פה".

האם אתה מרגיש שאחרי עונה טובה בחדרה תוכל לחזור לליגת העל?
"אני מתחיל תואר במדעי המחשב כרגע ומתכונן ל"עבודה של גדולים".  לשחק ברמות הגבוהות ולהגיע לנבחרת הלאומית תמיד היה חלום שלי, קשה לדעת אם עונה טובה בחדרה תביא אותי לשם ואני גם לא כל כך מתעסק עם זה במחשבה. כרגע, אני שמח על הזכות לשחק ורוצה לעשות את הכי טוב שאני יכול בשביל הקבוצה והאוהדים".

מה ייחשב עבורך הצלחה ומה ייחשב כישלון?
"אם בסוף השנה נסתכל אחורה על העונה ונוכל להגיד שנתנו 100% מעצמנו בכל אימון ובכל משחק, אז הצלחנו. אם לא נוכל להגיד את זה – נכשלנו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות