fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"החלום שלי זה לעלות ליגה רק עם שחקני בית"

הסמל של הפועל חדרה, מומו ניסטל מדבר בראיון על העונה שעברה ועל ושאיפותיו לעתיד. ""הפועל חדרה בשבילי זה הרבה מעבר לאהבה", מסביר ניסטל
מומו ניסטל
מומו ניסטל (צילום: ארכיון)

ארבע וחצי שנים משמש מומו ניסטל כשחקן בהפועל חדרה ועוזר מאמן.  במהלך השנים האלה הפך ניסטל לאחד הסמלים של הפועל חדרה ולאחד האנשים החשובים במועדון. עם מינויו של המאמן החדש אחמד ווהאב כלל לא ברור האם ניסטל ימשיך ובאיזה תפקיד.

איך אתה מסכם את העונה האחרונה של הקבוצה?
"בסך הכול עונה סבירה שהסתיימה בצורה טובה כי אנחנו לא שווים יותר ממקום שביעי".

יש כאלה שאמרו כי העונה האחרונה הייתה כישלון וכאלה שחשבו שזאת הייתה הצלחה, מה אתה חושב?
"אני חושב שיחסית לתנאים שהיו בקבוצה, הבטחנו את המקום שלנו בליגה רק מחזור אחד לסיום העונה אז זה נחשב לכישלון אך מצד שני בתור אחד שהיה במערכת כל העונה, זאת הצלחה גדולה".

ופאן האישי?
"מבחינה אישית הייתה לי עונה שרבצה בפציעות מתחילת השנה אבל בדקות ששיחקתי תרמתי מניסיוני" .

בעונה האחרונה שיחקת פחות, היתה לזה סיבה?
" היו לכך שתי סיבות: גם לא הצלחתי להוריד במשקל כמו שהמאמן ביקש וגם היו לי פציעות מתחילת השנה שהחזירו אותי אחורה בכושר המשחק".

אתה נחשב לסמל של הפועל חדרה בשנים האחרונות.
"הפועל חדרה בשבילי זה הרבה מעבר לאהבה. יש לי חלום להצליח כמו כל מאמן או שחקן אבל ההבדל שאני רוצה לעשות את זה רק בהפועל חדרה ולפחות להגיע לליגה לאומית ולמנף את העיר שלי כמה שיותר רחוק. החלום שלי לעלות ליגה רק עם שחקני בית".

הראיון המורחב עם ניסטל יתפרסם ביום שישי הקרוב במדור הספורט של "חדשות חדרה"

מומו ניסטל
מומו ניסטל (צילום ארכיון)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות