fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הושלמה בניית הסגל של קבוצת הנשים מכבי עמק חפר/מנשה/חדרה

חלק גדול מהשחקניות, שהצעידו את הקבוצה בעונה שעברה למקום השלישי בליגה, לפליאוף העליון ולחצי גמר הגביע, ימשיכו גם השנה
סגל איכותי. קבוצת הנשים (צילום: מועדון הכדורעף)

קבוצת הנשים של המועדון המאוחד מכבי עמק חפר/מנשה/חדרה ממשיכה את בנייתה לקראת העונה הקרובה שתיפתח באוקטובר. הקבוצה תתחיל את אימוניה בסוף אוגוסט.

בהנהלת הקבוצה יכולים סוף-סוף לנשום לרווחה ולהביט בסיפוק על סגל הקבוצה שנבנה בחודשיים האחרונים והושלם השבוע כמעט באופן סופי. כפי שפורסם לראשונה ב"חדשות חדרה" לפני כחודש, את עמדת המאמן יתפוס השנה יניב בר נצר, שעבר לקבוצת הנשים לאחר חמש עונות רצופות בקבוצת הגברים, כשלצידו ימשיך בעמדת עוזר המאמן עדי תדמור. אמיר ברעם, שאימן את קבוצת הנשים בשנתיים האחרונות והצעיד אותה להישגים גדולים, יאמן את קבוצות הנוער והנערות, במקביל לתפקידו החדש כמנהל המועדון הבית ספרי בתיכון חדרה.

סגל איכותי. קבוצת הנשים (צילום: מועדון הכדורעף)
סגל איכותי. קבוצת הנשים (צילום: מועדון הכדורעף)

חלק גדול מהשחקניות, שהצעידו את הקבוצה בעונה שעברה למקום השלישי בליגה, לפליאוף העליון ולחצי גמר הגביע, ימשיכו גם השנה. מדובר בספיר שהם, ספיר חודורוב, זהר כהן-שושן, קשת בסון וטל רוזנשטיין. את עמדת המוסרת תתפוס ליר גופר הצעירה המגיעה מהיישוב מיתר בדרום ומשתייכת לסגל נבחרת הנשים של ישראל. שחקנית בולטת שחוזרת לקבוצה היא גיזלה רודריגז-קופלר, ששיחקה בקבוצה לפני שנתיים.

הצעירות שבחבורה, להן תהיה זו טבילת האש הראשונה בליגת העל, יהיו חן שמעוני, דקל צור-שדי, שחר נלקין וניקה ליפשין. בגזרת הזרות נראה עונה שלישית ברציפות את רגינה זווזדינה מרוסיה, כשלצידה תשחק סווטלנה פטחובה הבלרוסית. לגבי הזרה השלישית טרם נפלה החלטה, והצוות המקצועי בודק מספר אפשרויות.

מאמן הקבוצה יניב בר נצר: "בנינו סגל איכותי ואין לי ספק כי ביכולתנו להציג גם השנה קבוצה איכותית שתביא כבוד לחדרה, לעמק חפר ולמנשה".

יו"ר המועדון גדעון רוזנשטיין: "אין ספק כי גם השנה תהיה קבוצה איכותית ואטרקטיבית, ומי שיש לו חלק נכבד בכך הוא מאמן הקבוצה בשנתיים האחרונות אמיר ברעם, לו מגיעות מלוא המחמאות ולו אנו חבים תודה ענקית על הצלחות הקבוצה בשנתיים האחרונות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות