fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הזמר שאול צ'רלין יישאר יום נוסף במעצר

בית המשפט השלום בחדרה האריך בשלישית את מעצרו של צ'רלין החשוד בתקיפת בת זוגו
שאול צ'רלין בארכת מעצר שלישית
הארכת מעצר שלישית. שאול צ'רלין (צילום: שלומי גבאי)

הזמר שאול צ׳רלין מזיכרון יעקב החשוד בתקיפת זוגתו לחיים מירי שילון יישאר יום נוסף במעצר. מעצרו הוארך בשלישית, היום (שני) עד מחר (10.6) בבית המשפט השלום בחדרה. רס"ב דוד אלפסי טען בדיון כי  נעשו פעולות חקירה שונות עד היום וי נדרשות עוד מספר פעולות חקירה.

"העבירות כשלעצמן מהוות מסוכנות ממשית לשלום המתלוננת, ושיחרורו של החשוד בשלב זה, לאור אופייה של פעולות החקירה שהתבקשו, עלול לשבשן, שכן יש בכוונתנו למצות את החקירה עד תום".

בא כוחו של צ'רלין, עו"ד סאלח עבאס מהסנגוריה הציבורית טען כי יש לשחרר את מרשו ממעצר, כיוון שמדובר בארכת מעצר שלישית והסביר כי צ'רלין אינו יכול לשבש את החקירה.

שאול צ'רלין בארכת מעצר שלישית
הארכת מעצר שלישית. שאול צ'רלין (צילום: שלומי גבאי)

"מדובר באירוע שהתרחש בתוך הבית והעדים המדוברים הם אלו ששמעו את הצעקות. החשוד לא הכחיש את מעורבותו באירוע בינו לבין זוגתו, אך מכחיש כי הגיע למצב של אלימות פיסית. ומדובר בגרסה מול גרסה. מדובר באדם מפורסם שכל יום נוסף במעצר, מהווה עוול נוסף עבורו.

השופט אהוד קפלן האריך את מעצרו עד מחר. "עיון בתיק החקירה מגלה כי קיים חשד סביר לכך שהחשוד עבר את העבירה המיוחסת לו. מעבר לדברי המתלוננת ישנה אינדיקציה ברורה לתקיפה כלשהיא וקיימת עילת מעצר של מסוכנות ושיבוש הליכי חקירה".

אתמול (ראשון) הוארך מעצרו של צ'רלין  ב-24 שעות את מעצרו. צ׳רלין נעצר ביום חמישי שעבר על ידי תחנת זכרון יעקב לאחר ששילון הגישה תלונה בתחנת המשטרה כי הזמר תקף אותה ואף איים עליה כי כי יפגע בה. למחרת יום שישי הובא צ׳רלין לבית משפט השלום בחיפה שם הוארך מעצרו עד מחר (שני).

כתב: שלומי גבאי

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות