fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הדרת הנשים מכר הדשא

פוגעות בדשא? קבוצת הנשים (צילום: יעקב גלאם ארכיון)
פוגעות בדשא? קבוצת הנשים (צילום: יעקב גלאם ארכיון)

קבוצת הנשים של מכבי כישרונות חדרה הפסידה  בשבוע שעבר במשחק חוץ לעירוני רמת השרון בתוצאה 2:3.

למרות ההפסד הקבוצה כועסת מה שאינה מארחת את משחקיה הביתיים באיצטדיון בחדרה. האיצטדיון העירוני אומנם עבר שיזרוע חורף ואף אושר על ידי ההתאחדות לכדורגל אך בקבוצת הנשים גילו כי ראשי קבוצת הבוגרים של הפועל חדרה  הם אלה שאוסרים את העלייה של קבוצת הנשים למגרש.

פוגעות בדשא? קבוצת הנשים (צילום: יעקב גלאם ארכיון)
פוגעות בדשא? קבוצת הנשים (צילום: יעקב גלאם ארכיון)

על פי גורמים בכישרונות חדרה, ראשי קבוצת הגברים טוענים כי עלייה לצורך משחקים של קבוצות הנשים תשפיע לרעה על כר הדשא. בקבוצת הנשים ניסו לפנות לעיריית חדרה בנושא ושם הפנו אותם לראשי קבוצת הבוגרים. גורם בכישרונות חדרה אמר הבוקר: "חבל שזאת התנהלות מול הבכירה בהישגיה בעיר. עם כל הכבוד לקבוצת הגברים של הפועל חדרה, היא אינה בליגה הראשונה ועוד יותר חבל שמאמנה ניסו אביטן שאימן בעבר בקבוצת הנשים של באר שבע יודע היכן הוא התאמן ושיחק. היה ראוי שייעשו סדר בנושא ומוזר שראשי קבוצת הגברים הם האחראים על המגרש ולא עיריית חדרה".

אגב, קבוצת הנשים של באר שבע משחקת כיום בליגה השנייה ומארחת את משחקיה הביתיים באצטדיון 'טרנר' בדומה לשאר קבוצות הליגה הראשונה שמארחות את המשחקים באצטדיונים הביתיים. בנוסף ראוי לציין כי אירוח המשחקים במגרשים שונים ולא בחדרה מהווה פגיעה כלכלית קשה בקבוצת הנשים בעוד קבוצת הגברים אינה מארחת את משחקיה הביתיים בחדרה בגלל איסור מטעם ההתאחדות לכדורגל. מקבוצת הגברים של הפועל חדרה נמסר בתגובה: "הפועל חדרה מתרכזת כרגע כולה בצד המקצועי. לאחר שהצליחה לתקוע יתד בליגה הלאומית, היא תנסה להגשים חלום שלפני פתיחת העונה נראה בידיוני. לא נעסוק בשום דבר אחר שיסיט את תשומת ליבנו מהעיקר".

בחזרה לכר הדשא, לקראת המשחק מול רמת השרון הגיעה כשרונות חדרה בהרכב חסר וללא מספר רב של שחקניות פצועות כמו שובל טוויל שגמרה את העונה לפני שלוש שבועות, ללא אפרת בן אהרון שנפצעה בשבוע שעבר וללא נועם קדם.

חדרה פתחה בצורה טובה את המשחק וכבר הובילה 0:2 מצמד שערים של לביאה וואן אוורקרק אבל אז ספגה מכה נוספת בדמות הפציעה של נתלי מימון ומי שהחליפה אותה הייתה השוערת השנייה אודרי בולדווין שעלתה לשחק כשחקנית שדה ושחקניות רמת השרון ניצלו זאת וגרמו למהפך. שער הניצחון של רמת השרון נכבש בדקה התשעים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות