fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"הגעתי כדי להנהיג"

אלירן חודדה, בלם הרכש החדש והוותיק של הפועל חדרה/אולגה, מרוצה מאוד בקבוצתו החדשה ומקווה להמשיך במועדון גם בעונה הבאה בלאומית
אלירן חודדה מול כפר קנא. "בחדרה עשו הכל בכדי שאגיע" (צילום: שלומי גבאי)

לאורך כל השבועות האחרונים, לצד הריצה המכובדת בצמרת ליגה א', מדברים בהפועל חדרה/אולגה על מגמת שיפור במטרה להתבסס במקום הראשון ולעלות לליגה הלאומית.

לאחר בנייה יסודית בשנה וחצי האחרונות, שכללה החתמה ושחרור של עשרות שחקנים, המבחן הגדול של חדרה יהיה בחודשים הקרובים, ונדע אם הקבוצה תצליח לעשות את הבלתי ייאמן ולעלות מהמקום הראשון.

כדי להיות שם בחדרה יודעים שהם חייבים שחקנים בעלי ניסיון שהיו במעמדים האלה. אחד כזה הובא לפני חודש והוא הבלם אלירן חודדה. חודדה, ששיחק בעבר בקבוצות גדולות כמו בית"ר ירושלים ובני סכנין, היה בשש השנים האחרונות הבלם והקפטן של הפועל נצרת עילית ונחשב לסמל הבלתי מעורער של המועדון. בנצרת החליטו העונה להצעיר את הסגל ולכן חודדה מצא את עצמו בליגה א' ובהפועל חדרה.

רגע לאחר התיקו המאכזב מול צעירי כפר קנא ורגע לפני משחק עונה מול רובי שפירא, התפנה הבלם לראיון מיוחד.

אלירן חודדה מול כפר קנא. "בחדרה עשו הכל בכדי שאגיע" (צילום: שלומי גבאי)
אלירן חודדה מול כפר קנא. "בחדרה עשו הכל בכדי שאגיע" (צילום: שלומי גבאי)

איך הגעת לחדרה?

"החלטתי לעזוב את נצרת עילית וחדרה פנו אליי. האמת שהם עשו הכל בכדי שאני אגיע והיום, חודש לאחר מכן, אני שמח שאני פה".

מה ידעת על חדרה לפני שהגעת?

"האמת שלא ידעתי כלום, אבל ביררתי ואמרו לי שמדובר בקבוצה מצוינת ובאמת אחרי פגישה עם היו"ר אורן גולן ראיתי שמדובר באיש רציני ומועדון מסודר. מבחינה מקצועית מדובר בקבוצה מאוד משפחתית ומגובשת שגם משחקת כדורגל מצוין".

המטרה היא לעלות.

"נכון, ובגלל זה אני הגעתי. אני חושב שיש לנו קבוצה מצוינת ומאוד מוכשרת ואם נתחזק בשניים או שלושה שחקנים נדע לעשות את העבודה".

שחקני חדרה חוגגים (צילום: שלומי גבאי)
שחקני חדרה חוגגים (צילום: שלומי גבאי)

אחת הסיבות בגללן הביאו אותך היא גם מנהיגות.

"אין ספק שבזכות הניסיון שלי הגעתי כדי להנהיג הן מחוץ למגרש וגם בתוך המגרש ואני שמח לעשות את זה עם החברים המצוינים שלי".

המשחק מול רובי שפירא היה מבחן עבורכם?

"כל משחק בליגה הזאת הוא מבחן ולראייה המשחק שלנו מול כפר קנא. אין ספק שרובי שפירא קבוצה טובה, אבל גם אנחנו קבוצה מצוינת".

אם חדרה תעלה ללאומית, תמשיך עונה נוספת?

"האופי שלי הוא לנצח בכל משחק ולהגיע גבוה מאוד. חתמתי בחדרה לעונה וחצי ואני רוצה להמשיך את העונה השנייה שלי בקבוצה בליגה הלאומית".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות