fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דמתי והגדר הלא טובה

הייתה גדר? דמתי (צילום: נטע פלג)

מיכאל דמתי מחדרה הוא גמלאי, שמחזיק כבר 20 שנים שטח של מספר דונמים בסוף רחוב צה"ל בעיר. לשטח שלו צמודה תעלה המובילה לנחל חדרה. מדי שנה עיריית חדרה שולחת קבלן לנקות את התעלות, על מנת שלא יהיו בהן חסימות של מי גשמי.

דמתי מציין כי עד כה לא נגרם כל נזק לשטח החקלאי שלו, שבו הוא מגדל עופות, עיזים, מעט צמחים וגם כלבי שמירה. השנה, לטענתו, מכיוון שהגיע קבלן לא מיומן נגרם לשטחו נזק עצום, אותו הוא מעריך בכ-20 אלף שקלים.

הייתה גדר? דמתי (צילום: נטע פלג)
הייתה גדר? דמתי (צילום: נטע פלג)

"באוקטובר הגיע לכאן הפועל. אני והבחור שעובד איתי וגר בשטח אמרנו לו שעליו להיזהר, כי יש כאן קונצרטינות עגולות, ברזנטים וכמובן הגדר עצמה שמגנה על השטח. אחרי שהוא התחיל את העבודה, אני מגיע ורואה שכל הגדר הרוסה, הקונצרטינות והברזנטים נעקרו, חגיגה שלמה. חלקי הגדר היו זרוקים כמו אשפה בשטח. עכשיו החיות יוצאות לכביש הראשי. נהרגו לי שתי עיזים ושני כלבים. עכשיו הכל פרוץ ואפשר לגנוב ממני".

למחרת המקרה, טוען דמתי, הגיע אליו נציג מהעירייה. דמתי: "הוא רצה שאחתום שלא יהיו לי תביעות נגד העירייה. אמרתי 'ואם תתחיל לתקן ותעזוב באמצע או בהתחלה, אני אצטרך אחר כך לחפש אותך?' זו שיא החוצפה. עברו כמה ימים ואף אחד לא בא. התקשרתי למוקד 106 ושלחתי תמונות של כל מה שקרה. אחרי כמה ימים התקשרתי שוב לעירייה. הפנו אותי ממחלקה למחלקה. פתאום בא אליי בחור בשם מיכאל, שהוא אחראי על הכבישים, שאל מה קרה, הראיתי לו. הוא הבטיח שישלחו כמה בחורים לתקן. הגיעו לכאן כמה עובדים, אחד שואל את השני 'מה הבעיה לעשות לו ברזנטים וקונצרטינות', וההוא משיב לו 'זה ביוקר כל הסיפור הזה'. לא הייתה שום התקדמות. אני רוצה שהכל יחזור להיות כמו שהיה. לא מבקש גדר מזהב אבל,  שהנזק שנגרם לי יתוקן. שישימו גדר ראויה, קונצרטינות עגולות, עמודים ישרים ושישימו אותם במרחקים שהיו קודם לכן".

מהעירייה נמסר בתגובה: "למקום יצא צוות מקצועי ביחד עם בעל השטח לבחינת הנזק הנטען במטרה לתקן את הנעשה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות