fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גנדלמן לתושבת עין הים: "את חצופה ושרלטנית"

במפגש תושבים שערך ראש העיר צביקה גנדלמן בשכונת עין הים נגרר לעימות חריף בינו לבין תושבת השכונה עינת גוטמן במהלכו הוא קרא לעברה :"חצופה ושרלטנית".
מפגש תושבים בחדרה צילום: עיריית חדרה
מפגש תושבים בחדרה צילום: עיריית חדרה

פגישה  בה נכח ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן  בבית הספר מופת חופים בחדרה הסתיימה  בטונים גבוהים. גנדלמן סקר את ההשקעות והתכניות של העירייה לפיתוח השכונה. לאחר מכן בשלב השאלות  התושבים העלו מגוון נושאים שמטרידים אותם כמו הביטחון האישי, התחבורה הציבורית ובעיקר בקשתם לסגור את המטמנות הסמוכות לשכונה. עין הים נשבת לשכונה צעירה ויוקרתית ואולם בצמוד לכביש 2 , ליד מיקומה, קיימות שתי מטמנות אשפה שנפלטים מהם ריחות רעים  מעת לעת.

בשלב מסוים בפגישה המתועדת גם בסרטון, אמרה תושבת העיר עינת גוטמן  לגנדלמן כי: "יש דברים שמריחים רע תרתי משמע ואני מדברת על חשד שחיתויות לכאורה, אני חושבת שחלק מהפאנל הזה מקבל כסף על כך שאנחנו חיים בתוך מזבלה לכאורה. המטמנה הורחבה פי ארבע בשנות כהונתך. למה אתה לא סוגר את המטמנות ומה אתה מקבל מהן?".

מפגש תושבים בחדרה צילום: עיריית חדרה
מפגש תושבים בחדרה צילום: עיריית חדרה

הדיון עלה לטונים גבוהים וגנדלמן הטיח כי היא :"חצופה ושתלטנית", היא השיבה לו כי: "כנראה שיש פה רבה ניגוד עניינים כי אתה מורח אותנו בדמגוגיה" והוא בתגובה הקריא הודעה שהיא כתבה בקבוצה כלשהי, בה נכתבה כי לקראת הפגישה עם ראש העיר "חשוב מאוד שכולנו נגיע אפילו עם שלטים נעשה הפגנה שקטה- זה יצטלם נהדר ואז אולי לא יהיה לו נעים והוא יגיד את מה שאנחנו רוצים לשמוע".

ל'חדשות חדרה' אמרה גוטמן: "אני חדשה בחדרה, אין לי עניין עם ראש העיר הזה, יש לי עניין עם זה שבנו לי עיר קטנה של זבל ליד הבית ויש תכניות להרחיב את זה. אני חיה בשכונה יקרה מאוד ולא רוצה לחיות בקרבת אתר זבל. אני רוצה לשחרר אותי וילדי מהסיוט הזה, זה לא עניין פוליטי ולא מייצגת אף אחד למרות שהוא ניסה לרמוז את זה. הוא בא ערוך אל הקרב, סימן אותי, מישהו העביר לו מסרון שכתבתי בקבוצה פרטית, לא כתבתי משהו חמור, אלא כשהבנתי שיש מפגש תושבים אז כתבתי 'יופי שנזכרתם, שראש העיר מגיע' והצעתי שאולי נעשה הפגנה שקטה וראש העיר שלף את זה במין פומפוזיות שכזו".

לדבריה, בסרטון נוסף גנדלמן אמר: 'מי זו הגברת עינת גוטמן' , התחיל לתקוף אותה באופן אישי, וטען שהיא מייצגת מישהו בעל כוונה סמויה.

גוטמן הוסיפה: "זו התנהגות לא ראויה של ראש העיר, הוא צריך לדעת להתמודד עם ביקורת ולדבר בצורה מכובדת ולא כפי שהופיע לפגישה בצורה זחוחה ומתנשאת, כשהוא חושב שאפשר לבלבל אותנו עם שקרים , ראש העיר צריך להיות מעל הרמה הזו ולספק לאזרחים תשובה מתקבלת על הדעת איך שכונה כזו יוקרתית יכולה להתקיים בסמיכות כזו מפחידה לחיריה ובמקום זה הוא נטפל לאזרחים באופן אישי".

מהעיריה נמסר כי: "התושבת פנתה לראש העיר בצורה בוטה עם האשמות המהוות לשון הרע. תושבים שהיו במפגש העירו לה על הדברים ומחו על צורת ההתבטאות. אחרי שהמשיכה בהתנהלותה, ולא אפשרה לראש העיר להשיב על הדברים, ענה לה כפי שענה”.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות