fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גם קובי בדש לא עזר: הפועל חדרה הפסידה להפועל הרצליה

הקבוצה תהחזקה השבוע בחלוץ קובי בדש, שלא עזר לה לנצח אתמול את מוליכת הטבלה הפועל הרצליה
אבי קרמר (צילום: ארכיון)
אבי קרמר (צילום: ארכיון)

הפועל חדרה ממשיכה להתחזק והשבוע היא צירפה לשורותיה את החלוץ קובי בדש שמגיע ממכבי שעריים. זוהי קדנציה שניה של בדש בחדרה. לפני שלוש שנים שיחק החלוץ בקבוצה ובאותה עונה כבש 12 שערים. כבר תקופה ארוכה שבחדרה חיפשו חלוץ ומיד לאחר שנודע כי בדש מתכוון לעזוב את שעריים, אנשי חדרה פנו לשחקן ותוך 48 שעות הוא כבר הגיע לאימון הראשון של אחמד ווהאב.

גם עם בדש, חדרה הפסידה אתמול (ראשון) במשחק חוץ להפועל הרצליה 2:1. חדרה הגיעה למשחק לאחר ניצחון חשוב על מכבי צור שלום ורצתה להוכיח שיש לה מה לומר גם מול קבוצת צמרת כמו הרצליה.

המחצית הראשונה הייתה בשליטה של חדרה. חצי שעה לאחר הפתיחה הגיעה חדרה להתקפה ראשונה שהסתיימה בבעיטת פצצה של המגן אדם וייר מ-20 מטרים אבל הכדור פגע בקורה ויצא החוצה. שתי דקות עברו וחדרה יצאה לעוד התקפה נהדרת שהסתיימה באבי קרמר שעבר שני שחקנים, בעט, הכדור פגע בסלים עמאש והטעה את עידו לוי, 0:1 לחדרה. שתי דקות עברו והרצליה חוזרת למשחק. איבוד כדור שטותי של הקשר אמיר טמניו הביא לכדור קרן של הרצליה שהצליחה לקבוע שיוויון 1:1.

מפתיחת המחצית השניה הרצליה השתלטה על המשחק ולא אפשרה לחדרה לפתח משחק התקפי. שתי דקות לסיום הגיע הרגע המכריע במשחק. פריצה נהדרת של גיא כהן הסתיימה בהכשלה של הבלם החדרתי, ווהאב ברכאת והרצליה זכתה בכדור פנדל שקבע גם את תוצאת המשחק 1:2.

ביום שישי 22.11 תארח חדרה את הפועל מגדל העמק לקרב על המקום החמישי בטבלה.

אבי קרמר (צילום: ארכיון)
אבי קרמר (צילום: ארכיון)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות