fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גל פיבך מונה למאמן כשרונות חדרה

"כאב ראש בריא". גל פיבך (צילום: שלומי גבאי)

קבוצת הנשים של מכבי כשרונות חדרה החלה את הכנותיה לעונה הבאה ובתור התחלה החליטו לשנות אסטרטגיה לעונה הבאה ומינו את יוסי סופר למנג'ר על של המועדון. סופר שמאמן במועדון מאז היווסדו, ישמש כמנהל מקצועי של החל מגיל ילדות ועד גיל בוגרות.

בנוסף למינויו של סופר, הוחלט למנות את גל פיבך למאמן קבוצת הבוגרות של המועדון. פיבך שגדל במכבי תל אביב ואף שימש כקפטן הנבחרת האולימפית של ישראל, עבר לגור בחדרה בעשור האחרון ואף שיחק בקבוצות הבוגרים של הפועל חדרה ומועדון ספורט גבעת אולגה. במהלך שנה שעברה החליט פיבך לפרוש ממשחק פעיל ולעבור לאימון, כאשר בסוף השנה שעברה אימן בקבוצת הבוגרים של בית"ר פרדס חנה.

גל פיבך (צילום: שלומי גבאי)
"כאב ראש בריא". גל פיבך (צילום: שלומי גבאי)

במהלך הקיץ זכה פיבך למספר הצעות בוגרים אבל לאחרונה החליט להצטרף לקבוצת הנשים של חדרה ובמקביל יאמן גם קבוצות ילדים במחלקת הנוער של מכבי ברקאי.

יו"ר חדרה יעקב גלאם אמר על פיבך: "יוסי סופר המליץ עליו וכאשר נפגשנו, התרשמתי לטובה. מדובר באיש כדורגל משכמו ומעלה ומדובר באדם אינטלגנטי שיכול לעזור לנו. אני מקווה ובטוח שגל יעזור לנו לעמוד במשימותינו לעונה הבאה".

במועדון צפויים להיפגש בימים הקרובים עם נציגי העירייה בכדי לבנות את תקציב הקבוצה לעונה הבאה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות