fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גורו האיפור אלין כהן בקמפיין לגימנסיה

אלין כהן בקמפיין לרשת תיכון גימנסיה צילום יחצ

רגע לפני שעתתה על טיסה למילאנו, אלין כהן כוכבת יוטיוב, גורו איפור, בעלת מותג איפור משלה – וכידוע חדרתית משלנו- הצטלמה  לקמפיין חדש.

היכן? לא, באיזה מתחם תל אביבי מפונפנן אלא בבית ספר שבו היא לומדת, תיכון גימנסיה חדרה מרשת תיכון גימנסיה.

לכהן יש כיום שלושה ערוצי יוטיוב בתחומי האיפור, הוולוגים והריקוד עם יותר מ-130 אלף רשומים. סרטוני היוטיוב שלה זוכים למאות אלפי צפיות, ויש לה עוד כמליון עוקבים באינסטוש ובאפליקציית המיוזיקלי העולמית.

כהן לומדת במגמת שיווק בתיכון גימנסיה חדרה, מספרת כי כך גיבשה את הרעיון לעסקים שלה וללא העזרה והתמיכה של המורים והצוות בתיכון, אשר בנו לה תכנית לימודים אישית שמאפשרת לה להגשים ולבנות את העסק לצד הלימודים ובגרויות, היא לא היתה מגיעה לאיפה שהיא היום.

 

אלין כהן בקמפיין לרשת תיכון גימנסיה צילום יחצ
אלין כהן בקמפיין לרשת תיכון גימנסיה צילום יח"צ

 

אלין כהן בקמפיין לרשת תיכון גימנסיה צילום יחצ 2
אלין כהן  צילום יח"צ

כהן הצטלמה לצד חבריה לספסל הלימודים בתיכון בו לומדת על מנת לעודד בני נוער נוספים להגשים את החלום שלהם, ללמוד במקום שמאפשרים לך להיות מי שאתה, בונים לך תכנית לימודים המותאמת לך ושיש מי שמקשיב לך. בין לבין, יצאו התלמידים לבחינה בעל פה באנגלית, נבחנו וחזרו להצטלם.

על הסט כמובן מלווה אלין בהוריה כאשר גם מנהלת בית הספר קטי קקון וטום מודן המורה לתקשורת בבית הספר מוודאים שהכל לפי התסריט.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות