fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גולשי רוח בחוף גבעת אולגה הפגינו מול עיריית חדרה

הגולשים קיבלו מכתב מהעירייה, לפיו עליהם לפנות את מועדון הגלישה, זאת בשל העובדה, כי המבנה המרכזי בחוף המשרת את המצילים מיועד להריסה בשל אי תקינותו. אלא שלא דובר איתם על מבנה חלופי
הפגנת הגולשים ברחבת העירייה (צילום: ערן גרינולד)
הפגנת הגולשים ברחבת העירייה (צילום: ערן גרינולד)

 כ-25 גולשים ממועדון הגולשים בחוף גבעת אולגה, קיימו השבוע הפגנה ברחבת הכניסה של עיריית חדרה, בשל כוונת העירייה לפנות את המבנה בחוף הים המשמש מזה 20 שנה את המועדון הימי של הגולשים מגבעת אולגה והסביבה.

ערן גרינולד (30) גולש רוח מזה 30 שנה: "ראש העירייה יצא החוצה ודיבר אלינו, אבל לא הבטיח כלום. הרושם שלנו הוא שלא מנסים למצוא לנו פתרון".

בתאריך 3 בנובמבר, קיבלו הגולשים ממועדון הגלישה, השייך לעיריית חדרה ונמצא בחזקתם בשעה שהם תורמים לתקינותו ושיפוצו, מכתב מהעירייה, לפיו עליהם לפנות את מועדון הגלישה, זאת בשל העובדה, כי המבנה המרכזי בחוף המשרת את המצילים מיועד להריסה בשל אי תקינותו. אלא שלא דובר איתם על מבנה חלופי שייתן מענה לצרכיהם. בתשובה, ניסחו הגולשים מכתב משל עצמם אותו הפנו לראש העירייה צביקה גנדלמן בראשית חודש דצמבר.

הפגנת הגולשים ברחבת העירייה (צילום: ערן גרינולד)
הפגנת הגולשים ברחבת העירייה (צילום: ערן גרינולד)

"בתאריך ה- 3.11.2013 קיבלנו מכתב ממנהל מחלקת החופים לפינוי מועדון גלישת הרוח בחוף אולגה תוך עשרה ימים", נכתב בו, "עיכבנו בקשה זאת בטענה כי אי אפשר לפנות אותנו ללא כניסה של ראש העיר החדש לתפקיד ולתמונה ודיון משותף בעניין. בראשון לדצמבר התבקשנו למסור את מפתחות המועדון למנהל החוף לצורך פינוי, למרות שעדיין לא התקיימה פגישה ולא הובהר לנו מהות הפינוי. יצוין כי איננו פולשים, אנו גולשי רוח אשר קבלו את המועדון לפני 22 שנה מהעירייה".

עוד ציינו הגולשים במכתבם, כי המועדון מארח את אליפות ישראל ומהווה אבן שואבת לילדים ובני הנוער מנהל מחלקת הספורט עיריית חדרה. אך כיוון שדבר בעניינם לא התקדם מאז כתיבת המכתב, החליטו השבוע לערוך הפגנה שעברה בשקט.

גרינולד: "במהלך ההפגנה יצא אלינו ראש העירייה ודיבר על כך שקיימת מצוקה של מבנים בחוף הים ושמבנה המועדון הוא כזה שהעירייה יכולה להשתמש בו, אבל מה איתנו? בינתיים אנחנו, החבר'ה הגולשים, מרגישים מצוקה. חוף אולגה הוא כזה שמתאים לגלישת רוח והתחושה היא שהולכים לקטוע כאן דבר שהיה קיים בשטח במשך הרבה שנים".

מעיריית חדרה נמסר: "חברי מועדון הגלישה נפגשו כבר בשבוע שעבר עם ראש העירייה ושטחו בפניו את טענותיהם. הפגנה אכן התקיימה מול בניין העירייה, ראש העירייה צביקה גנדלמן ירד לפגוש את המפגינים ולשוחח עמם והנחה את הדרגים המקצועיים להמשיך את הטיפול בעניינם. אין ספק כי בחוף חדרה יחולו שינויים, בראש ובראשונה לטובת כלל תושבי חדרה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות