fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ג'ודו: זהב לדניאל קלפושניק בטורניר בבלגיה

קלפושניק ודזיובה (צילום: מעיין אלחייאני)

כבוד גדול לביה"ס לג'ודו של תיכון בית אליעזר שזכו בשתי מדליות בטורניר הנוער היוקרתי בג'ודו שנערך בסוף השבוע האחרון בבלגיה, בהשתתפות 1000 ספורטאים מ-24 מדינות. השיא הגיע עם זכייתו של דניאל קלפושניק במדליית זהב במשקל של עד 50 ק"ג. בדרך למקום הראשון הצליח קפלושניק לנצח בשישה קרבות ברציפות. ג'ודוקא נוסף הוא דניאל דזיובה זכה במדליית ארד במשקל של עד 66 קילוגרמים לאחר שניצח בחמישה קרבות אבל הפסיד בחצי הגמר.

קלפושניק ודזיובה (צילום: מעיין אלחייאני)
קלפושניק ודזיובה (צילום: מעיין אלחייאני)

 

מאמן המועדון מעיין אלחייאני אמר לאחר התחרות: "החבריה האלה מתאמנים אצלי מגיל 4 והיום הם חולמים הכי רחוק שרק אפשר. דניאל קפלושניק צפוי לייצג השנה את ישראל באליפות אירופה לנוער ואילו דניאל דזיובה צפוי לקבל מעמד של ספורטאי מצטיין בצבא ולעבור לקטגוריית הבוגרים כמקצוען מהשורה".

בית הספר לג'ודו של תיכון בית אליעזר מונה למעלה מ- 100 ספורטאים בגילאי 4 ומעלה. הקבוצה זכתה באליפות ישראל לקבוצות 2017 ובחודש ינואר הקרוב יצטרכו להגן שוב על התואר בתחרות שתיערך באילת בהשתתפות 1500 ספורטאים מכל הארץ.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות