fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גבעת התחמושת

אחרי רביעייה מרשימה בדרבי לרשתה של הפועל חדרה המפורקת, יתפנו במועדון ספורט גבעת אולגה למשחק הגביע מול מכבי פתח תקווה מליגת העל. בקבוצה בטוחים שאפשר להפתיע. בצד ההיסטריה: מאות אוהדים צפויים למלא את המגרש המיתולוגי. ההיסטוריה: שידור ישיר בערוץ הספורט
מכין רשימה לעונה הבאה. צחי אילוז (צילום: שלומי גבאי)
צחי אילוז. יעזור גם מבחוץ (צילום: שלומי גבאי)

"תשמרו משהו גם לאבי לוזון, אל תבזבזו הכל נגד הפועל חדרה", צעק אחד האוהדים של מועדון ספורט גבעת אולגה, ספק בצחוק ספק ברצינות, לקראת סיום משחק הדרבי מול הפועל חדרה, שנערך בשישי שעבר במגרש הפועל.

אלה ימים של אושר עבור כל מי שסובב את מועדון הכדורגל של אולגה. דווקא לאחר שנראה היה שהקבוצה תתקשה לעמוד על הרגליים, בשל הבשורות מהעירייה על הקטנת התקציב והעמדתו על 24,000 שקלים בלבד, פתאום הגיע הניצחון המפתיע בגביע המדינה על הפועל רמת גן מהליגה הלאומית, ובמקביל נמשכו ההצלחות גם בליגה א'.

מכין רשימה לעונה הבאה. צחי אילוז (צילום: שלומי גבאי)
מכין רשימה לעונה הבאה. צחי אילוז (צילום: שלומי גבאי)

לדרבי מול הפועל חדרה המתמוטטת, הגיעה אולגה כפייבוריטית ברורה. החבורה של צחי אילוז אומנם התייצבה ללא הכוכב אסי גומה המורחק, אבל מהר מאוד השתלטה על המשחק והראתה מי בעלת הבית, למרות שהמשחק נערך בחדרה. חדרה נראתה חסרת אונים ועם המון מזל סיימה את המחצית הראשונה ללא ספיגה, בעיקר תודות לשתי הצלות אדירות של השוער נמרוד כהן. אבל המחצית השנייה הייתה סיפור שונה לחלוטין.

זה החל עם הרחקה של יעקב סולומון מחדרה, שספג אדום גבולי, אבל אדום ששינה את המשחק. 10 דקות מפתיחת המחצית השנייה הצליחה אולגה לנצל את היתרון המספרי, והרמת כדור של אלון כהן הגיעה למיכאל בן חמו, שסובב באומנות לחיבורים, 0:1 שהקפיץ את כל אוהדי אולגה ביציע. למרות השער אולגה לא ניסתה לרדת אחורה, אלא להכפיל את היתרון.

בדקה ה-65 זה הצליח: אופק בנטולילה פרץ על הקו והוציא מסירת רוחב נהדרת לשקון דוידוב, שגלגל פנימה. 0:2. נגמר? הצחקתם את אולגה.

הסיפור המלא יתפרסם מחר ב:"חדשות חדרה"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות