fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גביע למפעלי נייר ולהלל יפה

קבוצת הקט רגל של הלל יפה. רזומה מרשים (צילום: הלל יפה)

הישג נהדר לקבוצה הקט-רגל של מפעלי נייר בספורטיאדה שהסתיימה בשבוע שעבר באילת. קבוצת מפעלי נייר זכתה במקום הראשון בטורניר והחזירה את הגביע לאחר 17 שנים. מי שבלט בעיקר הוא החלוץ אלעד אריה שסיים גם כמלך השערים של הטורניר עם שמונה שערים. עוד הצטיינו בקבוצה שומלי מוחמד ומעוז אבו ריש. בהנהלת המפעל שיבחו גם את רכז הספורט אהרון פולוצ'י, שבעונה הראשונה שלו כרכז ספורט מחזיר את הגביע למפעל.

קבוצת קט הרגל של המרכז הרפואי הלל יפה זכתה בשבוע החולף בגביע נוסף, הפעם במסגרת הספורטיאדה, אירוע הספורט העממי הגדול והחשוב בישראל, המהווה את אירוע השיר המסכם של הליגה למקומות עבודה המתקיימת לאורך השנה.

קבוצת הקט רגל של הלל יפה. רזומה מרשים (צילום: הלל יפה)
קבוצת הקט רגל של הלל יפה. רזומה מרשים (צילום: הלל יפה)

מי שעוד בלטה בספורטיאדה היא קבוצת הקט רגל של המרכז הרפואי הלל יפה, שזכתה במקום הראשון בקטגוריה שלה. לקבוצה יש רזומה מרשים: שש פעמים מקום ראשון באליפות הליגה למקומות עבודה במחוז תיכון, 4 גביעים במקומות מכובדים בליגה הארצית (מקומות שני ושלישי), 4 גביעים למחזיקות גביע, 4 שחקנים שזכו בתואר שחקן מצטיין לאורך השנים ועוד.

עם חברי הקבוצה, שמאמן נתי עודד, נמנים עובדים כמעט מכל הסקטורים בבית החולים: אהוד כהן, דורון אשכנזי, כפיר בנון, דוד קובץ, אלי גז, רותם שושן, אביב אדרי, עופר כהן, רוטברט אושרי, מנשה זלקה, אליאס זנה, פינטו ליבנה ועוד. יו"ר הקבוצה,  אבי קוך, שהוא גם מנהל השירותים הטכניים בבית החולים: "זה בהחלט הישג נהדר. אנחנו גאים מאוד בקבוצה ובשחקניה, ומודים גם להנהלה שלנו על הגיבוי המשמעותי שהם נותנים לפעילות הקבוצה, עניין שאינו ברור מאליו בכלל".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות