fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בשורה מחדרה: בימי מנוחה אפשר יהיה להחנות בתחנות אוטובוס

בעל הבית השתגע? לאחר המחווה לתושבים על חנייה חינם, ראש העיר החליט על שינוי נוסף במדיניות החנייה. הפיילוט כבר יצא לדרך במספר רחובות בעייתיים
בחדרה, אפשר לחנות לידה. תחנת אוטובוס (צילום אילוסטרציה)
בחדרה, אפשר לחנות לידה. תחנת אוטובוס (צילום אילוסטרציה)

מצוקת החנייה בחדרה קיבלה השבוע תפנית חשובה, בעקבות עוד החלטה די דרמטית של ראש העיר, צביקה גנדלמן. לאחר שבישר לתושבים כי החל משנת 2016, החנייה בכחול לבן תהיה חינם, השבוע הוחלט כי בשכונות מסוימות, בהן מצוקת החנייה גדולה במיוחד, תתאפשר בימי מנוחה (מכניסת השבת ועד צאתה, חגים ומועדים) חנייה גם במקומות המסומנים לאוטובוסים בלבד.

בשלב הראשון התוכנית תעבוד בפיילוט של 10 תחנות בהן על פי פניות התושבים יש את עומס החנייה הגדול ביותר, ולאחר הרצה של חודש ימים, הנושא יורחב לרחובות נוספים.

בחדרה, אפשר לחנות לידה. תחנת אוטובוס (צילום אילוסטרציה)
בחדרה, אפשר לחנות לידה. תחנת אוטובוס (צילום אילוסטרציה)

עד היום אסור היה להחנות במקומות שסומנו לאוטובוסים בלבד בשום יום בשבוע, ובחדרה אומרים כי השינוי הגיע גם בעקבות מצוקת החנייה ופניות התושבים, וגם בזכות ההצלחה של התוכנית כפי שהיא פועלת בתל אביב.

גורם בעירייה אמר השבוע: "לא מדובר פה בסוכריות או בצ'ופרים. מדובר בפתרון אמיתי לבעיית חנייה בעיר. העובדה שהחל משנת 2016 החנייה בכחול לבן תהיה בחינם לתושבים לא פותרת את כל הבעיות, שכן יש רחובות שלמים שבהם התושבים מתקשים למצוא מקום לשים את הרכבים שלהם, בטח ובטח אם אנחנו מדברים על אורחים שמגיעים לאותם אזורים בסופי שבוע".

יהב, אחד מתושבי חדרה שנתקל בשלט המבשר על השינוי, אמר השבוע: "הגיע הזמן שבחדרה יתחילו להקשיב לתושבים ולפעול לטובת הצרכים שלהם. אין בכלל ספק שזה יפתור לפחות חלקית את הבעיה להרבה אנשים ברחוב שלנו, שבסופי שבוע נאלצים לפעמים להחנות את הרכב במרחק של כמה מאות מטרים מהבית".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות