fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בר נצר יאמן את מכבי עמק חפר/מנשה/חדרה נשים

יניב בר-נצר. יש ציפיות (צילום: שלומי גבאי)

המאמן יניב בר נצר הוא המאמן החדש של קבוצת הנשים מכבי עמק חפר/מנשה/חדרה. המאמן, שאימן בשנים האחרונות את קבוצת הגברים של המועדון והגיע עמה למשחקי חצי גמר הפלייאוף ולחצי גמר גביע המדינה, חוצה את הקווים לקבוצה הנשית של המועדון.

כבר בסיום העונה הודיע בר נצר בראיון בלעדי ל"חדשות חדרה" כי הוא מעוניין לעזוב את קבוצת הגברים ולהתרענן במקום אחר וראשי קבוצת הנשים קפצו על המציאה. בר נצר יחליף בתפקיד את אמיר ברעם, שישמש כמנהל מחלקת הספורט בבית ספר 'תיכון' חדרה.

יניב בר-נצר (צילום: שלומי גבאי)
יניב בר-נצר (צילום: שלומי גבאי)

בר נצר נפגש עם ראשי המועדון וכבר בשבועות הקרובים יחל בבניית סגל הקבוצה לעונה הבאה שתיפתח בתחילת חודש אוקטובר. במועדון מתכוונים שרוב הסגל יהיה בנוי משחקניות חדרתיות אליהן יצורפו שלושה ישראליות בכירות ושתי זרות. המטרה של הקבוצה תהיה להגיע לפחות לשלבים המאוחרים משמע חצי גמר הפלייאוף ושלבים מאוחרים בגביע המדינה.

במהלך השבועיים הקרובים יידעו ראשי המועדון מה יהיה גודל ההקצבה שתעבור משלושת המועצות שמנהלות את המועדון. במועדון המאוחד מתכוונים להשמיש את האולם בבית ספר למדעים ואומנויות במטרה שזה יהפוך למגרשה הביתי.

במועדון שיבחו את עיריית חדרה שתומכת בשימוש האולם ובהקצבה לבניית קבוצה איכותית לעונה הבאה.

יו"ר המועדון גדעון רוזנשטיין אמר: "אנחנו שמחים שיניב בר נצר מצטרף אלינו. התחלנו להתכונן לעונה הבאה ובחודש הקרוב נבדוק מה גודל התקציב ונחפש זרות. אין לי ספק שתהיה לנו קבוצה איכותית שתרוץ בצמרת הגבוהה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות