fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ברוכים הבאים לאקדמיה

"מעבר לכיף יש יתרונות רבים". ילדות כשרונות חדרה (צילום אילוסטרציה: פוטוליה)

במועדון מכבי כשרונות חדרה לקחו החלטה אסטרטגית על מנת לקדם את המועדון, ועומדים לפתוח השנה אקדמיה לילדות צעירות. במועדון, ששמו הולך לפניו בענף הכדורגל נשים בכלל ובנושא קידום שחקניות צעירות בפרט, מקדימים במחשבה ומאמינים בהצלחה.

יו"ר כשרונות חדרה, יעקב גלאם: "החלטנו להרחיב את הפעילות ולתת אפשרות גם לילדות צעירות להיות חלק מהמועדון. זה ענין של זמן עד שהחוג הזה ייהפך ללהיט החדש. יש שחקניות שהתחילו אצלנו בגיל 10 והיום מובילות את נבחרת הנשים של ישראל. אנחנו אפילו רוצים להתחיל בגיל צעיר יותר. אנו משקיעים בבנות הללו את הטוב ביותר".

"מעבר לכיף יש יתרונות רבים". ילדות כשרונות חדרה (צילום אילוסטרציה: פוטוליה)
"מעבר לכיף יש יתרונות רבים". ילדות כשרונות חדרה (צילום אילוסטרציה: פוטוליה)

בשלב הראשון תיפתחנה קבוצה לכיתות ג' ד' וקבוצה לכיתות ה' ו'. בשלב השני תורחב הפעילות לכיתות א' ב', כאשר האימונים ייערכו במגרש הכדורגל בבית ספר עמל. השחקניות הצעירות אף ייצגו את חדרה בטורנירים מקומיים כאשר כבר בגיל 12 חלק מהבנות הצעירות משתתפות בטורנירים בינלאומיים בחו"ל.

יוסי סופר, המנהל המקצועי של המועדון, מסביר: "ההורים של הבנות צריכים לדעת שמעבר לכיף יש לכך יתרונות רבים: מניעת השמנה, שיפור הביטחון העצמי, פיתוח יכולת השתלבות בקבוצה, פיתוח יכולת מוטורית וקואורדינטיבית, פיתוח סיבולת, משמעת, התמודדות עם מצבים משתנים וכו'".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות