fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בקרוב: קאנטרי חדש בחדרה

תוכנית עירון אושרה בוועדה המקומית. בתכנון: 400 יחידות דיור ומתחם ספורט ופנאי לרווחת התושבים
קאנטרי נצרת עילית
קאנטרי נצרת עילית (צילום: ישראל פרץ)
נועם גרייף
נועם גרייף ( צילום: שלומי גבאי)

חדרה ממשיכה לשנות את פניה בצד המזרחי של העיר. לאחרונה אושרה "תוכנית עירון", המתייחסת לשטח הענק ששימש בעבר את בית ספר החקלאי "עירון חדרה", ועומד מוזנח ושומם שנים ארוכות. על פי התוכנית המתגבשת, עיריית חדרה תקבל 40 דונם מתוך השטח ותקים עליו שטחים ציבוריים לרבות קאנטרי קלאב לרווחת התושבים. יו"ר ועדת המשנה לתכנון ובנייה, טל אליהו, זירז את הליכי האישור של ההחלטה בעקבות הריסת הספורטן בבית אליעזר, ששירת אלפי תושבים במשך שנים רבות.

חברת הכשרת היישוב, שהיא בעלת הקרקע, אמורה לבנות 400 יחידות דיור במסגרת הפרויקט במגדלים רבי קומות ובניינים מדורגים.

טל אליהו: "מדובר בתוכנית אשר האדריכל יצחק פרוינד תכנן במהלך השנה האחרונה בשיתוף חברי הוועדה ואגף ההנדסה. מדובר בפתרון מצוין ובפרויקט רחב היקף אשר ייתן פתרונות לבילוי, פנאי וספורט לכלל תושבי העיר".

מהנדס העיר חדרה, נועם גרייף: "הפרויקט הוא בהנחיית ראש העיר, צביקה גנדלמן, שזיהה את הצורך במיזם עירוני זה לטובת תושבי חדרה. ראש העיר מוביל את הפרויקט, וימשיך ללוות אותו עד אישורו בוועדה המחוזית, ולאחר מכן יפקח גם על תהליכי הפיתוח והבינוי במתחם".

לדברי גרייף, מתחם "עירון" עומד לשנות את פניו: "התוכנית אושרו בוועדה המקומית, וכולי תקווה כי עד סוף השנה יואשרו להפקדה בוועדה המחוזית".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות